МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття (1 год)1. Екологічне правопорушення як підстава виникнення негативної (ретроспективної) юридичної відповідальності. 2. Еколого-правова відповідальність за правопорушення: поняття, зміст та місце у системі юридичної відповідальності. 3. Екологічна безпека та екологічний ризик як підстави абсолютної відповідальності за правопорушення у галузі екології. 4. Екологічна спрямованість та екологічна небезпека в системі об’єктивних ознак екологічного правопорушення. 5. Гарантії застосування юридичної відповідальності за екологічні правопорушення та перспективи їх вдосконалення. Завдання для самостійної роботи (4 год) 1. Визначити специфіку об’єктивної та суб’єктивної еколого-правової відповідальності. 2. Навести характеристику компенсаційної та репресивної еколого-правової відповідальності. 3. Визначити зміст господарсько-правової, державно-правової та інших видів екологічної відповідальності. 2. Дослідити особливості об’єктного складу екологічних правопорушень та співвідношення їх об’єкту й предмету. 2. Проаналізувати зміст та юридичне значення суспільної небезпечності вчинюваного діяння в системі еколого-правової відповідальності. 3. Дослідити юридичну відповідальність як важливу складову системи гарантій реалізації екологічних прав громадян України. Рекомендована література та нормативно-правові акти: Спеціальна література: 1, 3 – 10, 13 – 16, 18, 19, 25, 28 – 30, 34, 36, 39, 43, 45, 48 – 52, 54 – 56, 58, 60 – 66, 68 – 70, 76, 91, 93 – 100, 102 – 106, 108, 111, 112, 116, 117, 121, 123 – 125, 129, 132, 136 – 140, 142 – 144, 149, 151 – 156, 159, 160, 163 – 165, 167, 168, 170, 173, 175 – 178, 180, 184 – 186, 188, 190, 192, 194, 200, 205, 207, 210, 211, 217, 224 – 230, 233 – 235, 239, 246, 248, 250, 251, 258, 262, 267 – 275, 288, 289, 291, 293 – 300, 302 – 307, 312, 314 – 319, 322, 323, 326, 327, 329 – 392, 335, 337, 339 – 341, 345, 348, 350, 353, 356, 361 – 363, 366 – 370, 372, 374 – 377, 380, 382, 386, 391, 393, 395 – 398, 401, 402, 404 – 407, 409 – 414. Нормативно-правові акти: 1 – 5, 7, 8, 11, 13, 15, 19 – 21, 23, 24, 26 – 29, 31, 34, 39, 47, 51, 52, 54 – 57, 60, 67, 68, 70, 74, 75, 77 – 81, 85 – 87, 92 – 94, 96, 97, 101, 111, 115, 119 – 121, 123 – 126, 128, 134 – 136, 147, 151, 158, 161, 163 – 165, 176, 209, 214, 229, 237, 239, 248, 259, 262, 265, 274, 277, 285, 295, 300, 306, 310, 311, 314 – 316, 327, 328, 334, 336, 338, 341, 342, 347, 348, 354, 357, 359, 362, 363, 367, 372, 377, 405, 564, 565,568, 578, 581, 567, 568, 578, 581, 591, 592, 597, 604.
Тема 7. Проблеми реалізації еколого-правової відповідальності засобами інших видів юридичної відповідальності (7 год) Лекція 7. Проблеми реалізації еколого-правової відповідальності засобами інших видів юридичної відповідальності (2 год) 1. Правові засади та проблеми застосування адміністративних санкцій за порушення вимог екологічного законодавства. 2. Теоретико-практичні проблеми визначеності екологічних злочинів (злочинів у сфері охорони довкілля) за порушення екологічного законодавства та проблеми їх кваліфікації. 3. Проблеми застосування заходів еколого-дисциплінарного впливу за порушення екологічного законодавства. 4. Екологічні делікти та проблеми їх реалізації в екологічному праві.
|
||||||||
|