МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
IV. Держава та право: проблеми співвідношенняДержава і право як засоби соціального регулювання характеризуються єдністю, відмінностями та співвідношенням. Єдність держави і права виявляється в наступному: 1) держава і право виникають і розвиваються сумісно; 2) характеризуються єдиними підходами до типології та визначення сутності; 3) є засобами управління та здійснення влади; 4) є засобами врівноваження особистих та суспільних інтересів; 5) діють на єдиній економічній та політичній основі, їх розвиток зумовлюється єдиними факторами; 6) залежать від рівня розвитку суспільства та впливають на нього; 7) мають внутрішню структуру та певне функціональне призначення. Відмінності держави і права визначаються різноманітністю їх впливу на суспільство та різноманітною їх структурою:
Взаємодія держави і права засновується на тому, що: a) Держава: – створює право; – визначає зміст методів правового впливу; – гарантує та охороняє правові приписи; – визначає повноваження суб’єктів права; – встановлює зміст правових норм; – є суб’єктом правозастосування. b) Право: – існує у визначеній державою формі; – має визначену державою ступінь обов’язковості; – визначає та закріплює функції держави; – закріплює статус владних структур; – визначає межі втручання держави в сферу суспільних відносин; – закріплює статус держави як суб’єкта міжнародного права; – встановлює державну відповідальність за порушення взятих перед суспільством зобов’язань.
|
||||||||||||||||||||||
|