МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз текстового матеріалу
Відповіді на запитання до текстів: 1) Автор використав статистичні дані, дані досліджень та прогнози вчених у першому тексті. Тут наголошується, що за останні 200 років, внаслідок «безконтрольного» розвитку промисловості та її шкідливих випарів на значну кількістьзменшились світові водні запаси. Як результат сьогодні ми використовуємо на 30% більше води, аніж планета може самостійно продукувати. 1/6 населення планети ніколи не пила чистої води. 2) Текст написаний у науковому стилі, він радше аналітичний, ніж інформаційний. У ньому автор раціональне гармонійно поєднане з емоційним, що дає змогу якомога краще зрозуміти суть проблеми. У тексті наявна характеристика цієї, безумовно, суспільно-важливої проблеми. 3) У мобілізаційному тексті присутні тільки вербальні засоби комунікації. Є наукова термінологія, проте тут якісно та зрозуміло передані думки та задуми самого автора. Після прочитання дійсно замислюєшза над цією проблемою. Висновок: У своїй роботі я проаналізував три види текстів, які стосувалися однієї проблеми: інформаційний, переконувальний та мобілізаційний. Всі тексти, котрийсь певно мірою більше, котрийсь менше, яскраво показали на скільки важливою є проблема питної води на планеті. У всіх текстах використані емоційні засоби творення слова, що привертає увагу читача, проте, як на мене, інформації подекуди бракує. Берегти воду - це означає берегти життя, здоров'я, красу навколишньої природи. Вода відіграє і буде відігравати життєво важливу роль у існуванні всього живого. Основне завдання, яке стоїть перед нами зараз, це збереження та дбайливе ставлення до водних ресурсів на нашій планеті. Акщо ж ні, то за прогнозами науковців у найближче століття на людство чекає так званий «водний», а точніше «безводний апокаліпсис».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|