Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складання прогнозу методом ковзного середнього.

Методичні рекомендації

до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни

«Економетрія»

Для студентів спеціальності 6.03060101 Менеджмент

Напряму «Менеджмент і адміністрування»

м. Дніпропетровськ

2013 р.


Методичні вказівкидопрактичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Економетрія» для студентів денної форми навчання спеціальності 6.03060101 «Менеджмент» напряму підготовки «Менеджмент і адміністрування». / Укладач: Лантух О.В.- Дніпропетровськ: ДВНЗ ПДАБА, 2013.- 35с.

 

У методичних вказівках наведені рекомендації студентам допрактичних занять; включають приклади та задачі, а також перелік тем та окремих питань, які студенти зобов’язані вивчити самостійно; приведена література, що необхідна для засвоєння матеріалу з курсу «Економетрія».

Методичні рекомендації призначені для студентів денної форми навчання спеціальності 6.03060101 «Менеджмент» напряму «Менеджмент організацій і адміністрування».

 

 

Укладач: Лантух О.В., к.т.н., доц. кафедри менеджменту, управління проектами і логістики ДВНЗ «ПДАБА».

 

Відповідальний

за випуск:

Вечеров В.Т., д.т.н,, проф., зав. каф. менеджменту, управління проектами і логістики ДВНЗ ПДАБА.

 

 

   
Рецензент: Орловська Ю.В., д.е.н., проф., зав. каф міжнародної економіки ДВНЗ ПДАБА  

Затверджено на засіданні кафедри

менеджменту, управління проектами і

логістики ДВНЗ «ПДАБА».

Протокол №1 від 3.09 2013 р.

 

Зміст

№ теми Назва розділу/теми та її зміст Стор.
Складання прогнозу методом ковзного середнього  
Визначення інтервалу прогнозу з заданою імовірністю  
Оцінка ріска прогнозу  
Прогнозування на підставі розробленої моделі  
Застосування діаграм для графічного та трендового аналізу даних.  
Побудова двохфакторной моделі методом кореляційно- регресійного аналізу та ії оцінка  
Перебування зв'язків між економічними показниками  
Побудова багатофакторної моделі та оцінка ії здібності і якості розрахунку, аналіз параметрів  
Вибірковий контроль елементів нескінченної генеральної сукупності  
Порівняльній аналіз цінових показників  
Визначення кількісних значень якісних показників  
№ теми Самостійна робота Стор.
    Моделі економічного циклу Статична та динамічна модели  
    Базові моделі ринкової економіки   Приклади типових економетрічних моделей   Прогнозування за моделями споживання  
    Задачи оптимізації споживання. Імовірнісне тлумачення вибору параметрів моделей за даними спостережень.    

 

Практичне заняття № 1

 

Складання прогнозу методом ковзного середнього.

Часовий ряд (ряд динаміки) - ряд послідовних значень, що характеризують зміни економічного показника в часі. Окремі спостереження називають рівнями часового ряду. Вони повинні складатися з однорідних порівнянних величин. Завданням аналізу часових рядів є визначення основної закономірності зміни досліджуваного явища в часі. Для цього проводиться згладжування часових рядів, яке дозволяє звільнитися від відхилень, викликаних випадковими факторами і виділити основну тенденцію - тренд.

Згладжування проводиться різними методами, найбільш простий з яких метод ковзної середньої. Полягає він у тому, що середній рівень обчислюється спочатку з певного числа перших членів ряду, потім з того ж числа членів, починаючи з другого по рахунку, потім з третього і т.д. В результаті здійснюється згладжування коливань часового ряду.

Недоліки цього методу:
1) не оцінюються значення рівнів на кінцях ряду;
2) немає загального аналітичного виразу залежності.
Цей метод доцільно використовувати для спрощення розрахунків при довгому динамічному ряді.
Мета роботи: скласти прогноз ціни на аукціоні (щотижневому) за допомогою ковзного середнього та графічного аналізу.
Хід роботи:
1) сформувати таблицю виду

А В С

№ аукціону Ціна Тренд
     
     
    =(В2+В3+В4)/3

 

2)у клитину С4 записуемо формулу =СРЗНАЧ (В2:В4), копируем її до кінца рядка.

3)за допомогою майстера диаграмм будуємо диаграмму (график)

Приклад.

Аукціон Ціна Тренд (У1)
. . 59,11 95,96 99,78 67,34 95,44 . . 86,62     84,95 87,69 87,52 . . 84,07

 

Уl(1)=

 

Уl(2)=

Останнє значення тренда (84,07) є базовим значенням прогнозу.

 

 

Висновок: виконано згладжування динамічного ряду методом ковзної середньої, виділена основна тенденція змін (тренд) і визначена як стабільна. Прогнозована ціна облігації на наступному аукціоні складе 84 грн.

 

 

Практичне заняття № 2

 




Переглядів: 1713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
GROUP EXERCISE EXECUTION (E) | Визначення інтервалу прогнозу із заданою ймовірністю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.