МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Two-member sentences§ 3. The basic pattern of a simple sentence in English is one subject-predicate unit, that is, it has two main (principal) positions: those of the subject and of the predicate. It is the pattern of a two-member sentence. There are several variations of this basic pattern, depending mainly on the kind of verb occupying the predicate position. The verb in the predicate position may be intransitive, transitive, ditransitive or a link verb. Here are the main variants of the fundamental (basic) pattern: 1. John ran. 2. John is a student. 3. John is clever. 4. John learned French. 5. John gives Mary his books.
7. We found John guilty. 8. We found John a bore. The basic pattern may be unextended or extended. Anunextended sentence contains two main positions of the basic pattern, that of the subject and tlie predicate. Mary laughed. Mary is a doctor. Mary is happy. An extended sentence may contain variousoptional elements (including attributes, certain kinds of prepositional objects and adverbial modifiers). John ran quickly to me. My friend John is a very kind student. Mary laughed heartily at the joke. Obligatory extending elements are those which complete the meaning of other words, usually verbs, or pronouns, which without them make no or little sense. Therefore obligatory elements are called complements. John learned French. (the meaning of “learned” is incomplete without the object “French”) John gives Mary his books. (the meaning of “gives Mary” conveys different meaning without the object “his books”) John lives in London, (the meaning of “lives” is incomplete without an adverbial of place)
|
|||||||||||||
|