Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Побудова моделі

Теоретично завдання вирішується через побудову двохфакторної або багатофакторної моделі, що дозволяє знаходити загальний максимум ефекту досліджуваного показника.

Практично побудова ідеальної моделі виявляється неможливою з ряду причин:

1) складно сформувати цільову функцію завдання;

2) немає можливості охопити в загальній моделі велику кількість змінних і обмежень;

3) відсутні відповідні чисельні методи.

Внаслідок цього завдання розчленовується, і це можна робити так тоді, коли приватні вирішення локальних завдань не суперечать рішенню загальної задачі. У зв'язку з тим, що величина кожного показника знаходиться під впливом великого числа чинників, кожен з яких має свою функцію і залежить від великої кількості змінних, доцільно побудувати блокову модель прогнозування величини показника.

У кожному блоці моделей визначаються прогнози динаміки основних чинників, що впливають на об'єм досліджуваного показника, а в загальній моделі - варіанти прогнозу. На цій стадії виробляється відбір чинників, які необхідно включити в модель прогнозування величини показника.

Складність моделювання.

1. По багатьом чинникам неможливо отримати якісну інформацію і виразити її в кількісній формі;

2. Неможливо включити в модель всі виявлені чинники.

Методом найменших квадратів розраховується рівняння зв'язку у вигляді регресийного рівняння.

У = а + в*х - парний зв'язок,

У = а0+а1*х1+а2*х2+…+аn*хn - множінний звязок.

За допомогою отриманого рівняння зв'язку знаходиться оцінка досліджуемого показника для тих спостережень, які вважаються якісно і кількісно однорідними. Отримана оцінка буде досить надійною і не збігатиметься з фактичним значенням показника.

Коефіцієнт регресії «в» показує, на скільки одиниць в середньому зміниться у, коли «х» змінюється на 1.

Коефіцієнт «а» показує значення у при х=0.

Кількісне значення коефіцієнта регресії «в» залежить від одиниць виміру аргументу. Якщо числові значення аргументу невеликі, то коефіцієнт регресії виражається відносно невеликим числом. При малому значенні аргументу коефіцієнт регресії зростає. Тому відносно високий коефіцієнт регресії ще не свідчить про сильний вплив чинника. Інтерпретація коефіцієнта регресії - характеризує зміну досліджуваного показника при зміні аргументу на одиницю.

 




Переглядів: 270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи і види моделювання. | Криволінійні залежності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.