Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка отриманої моделі і приклад.

Істотність коефіцієнта кореляції R перевіряється по критерію Фішера

F=

Розрахункове значення F має бути більше табличного, тоді коефіцієнт зв'язку істотний.

Для порівняння з табличним необхідно мати заданий рівень значення ( =5%)ْ та розрахувати число ступеней свободи.

V1= (число чинників (N))

V2= n-N-1 (число спостережень- число чинників – 1)

У випадку нелінійної форми зв'язку для оцінки міри її тісноти використовують множинне кореляційне відношення:

Значущість по t-критерію Стьюдента з V=n-N-1

,

де -среднеквадратичная помилка множинного кореляційного відношення:

Коефіцієнт множинної детерміації R2 показує, на скільки відсотків варіація зміни показника визначається варіацією змінам включених в модель чинників. Характеризуе якість опису економічного явища або процеса відобраними показниками..

При попередній обробці вихідної статистичної інформації по кожному із включених показників визначається середнє значення, дисперсія, середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації, коефіцієнт парної кореляції, а також розбіжність між фактичним значенням і середньою.

Наприклад:

Організації Ед.ізм   у min   у max   у ср.   *у   Vy    
Укртепломонтаж     13.4 16.8 14,8 1,4 9,6 min  
Укрметаллургмонтаж     12,2 13,9 12,9 0,6 4,9  
Главцентрмонтаж     10,7 13,4 11,8 0,89 7,5  
Главхіммонтаж     9,85 11,7 10,9 0,63 2,6 max  
Укрстальконструкція     12,09 15,9 14,6 1,27 8,6  

 

Розброс показників вироблення на одного працівника (у) визначається коефіцієнтом варіації.

Коливання коефіцієнта варіації Vy свідчать про наявність резервів зростання продуктивності праці.

Чинники продуктивності праці в будівництві

Чинники   Середні   Vу   К.К.  
В   99.3 4.9 24.6 4.9  
Х1   4.5 1.0 1.08 22.9 0.13
Х2   4.57 3.4 10.16 74.5 0.548
Х3   9.3 4.04 16.3 23.2 0.38
Х4   0.24 0.1 0.01 42.2 0.28
Х5   16.8 28.2 18.2 0.31
Х6   17.6 10.6 106.1 60.2 0.45

 

Найбільш коливаються: х2, х4, х6.

Модель: y = f (x3, х5, х6).

Основні проблеми і труднощі при багатофакторному моделюванні.

Практично неможливо врахувати, кількісно зважити, проаналізувати і запланувати безліч чинників по наступних причинах:

1. По багатьом чинникам неможливо отримати якісну інформацію.

2.По багатьом чинникам неможливо виразити інформацію в кількісній формі.

3.Багато показників схильні до дії випадкових явищ.

 




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Багатофакторний кореляційний і регресійний аналізи. | ТЕМА 5. ЕКОНОМЕТРИЧНІ МОДЕЛІ ДІНАМІКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.