МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниФорма № Н - 3.04
(повне найменування вищого навчального закладу)
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Перший проректор ____________ В.В.Пірог
“ 13 ” лютого 2014 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
(шифр і назва навчальної дисципліни)
(шифр і назва напряму підготовки)
(шифр і назва спеціальності)
(назва відділення)
Хмельницький-2014 рік Робоча програма з дисципліни «Глобальна економіка» спеціальності 8.03050701 – «Маркетинг» «13» лютого 2014 року – 24 с. _______________________________________________________ Розробники:доктор економічних наук, доцент кафедри соціально-економічних і природничих дисциплін О.Ю. Носов Робоча програма затверджена на засіданні кафедри соціально-економічних і природничих дисциплін. Протокол від “13” лютого 2014 року № 7
(підпис) (прізвище та ініціали)
“13” лютого 2014 року
Ó 13 лютого 2014 рік Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до загальної кількості годин: для денної форми навчання – 0,375 год. Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни, формування у студентів знань умов і факторів становлення та механізмів функціонування глобальної економіки. Завдання дисципліни: виявлення системної сутності економічної глобалізації; визначення глибини впливу глобальних трансформацій на світові інтеграційні процеси; ідентифікація основних параметрів глобального розвитку; визначення сучасних ринкових та інституціональних методик глобального менеджменту; аналіз особливостей формування національних і міжнародних стратегій розвитку. Предмет дисципліни, відносини між суб'єктами глобального бізнесу, що визначаються специфікою, закономірностями та тенденціями сучасних економічних трансформацій. Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки магістрів. Вивчення змісту дисципліни базується на знаннях менеджменту, міжнародної економіки, міжнародної економічної діяльності України, міжнародних фінансів. Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. Після вивчення дисципліни студент повинен: Знати: - природу, передумови та фактори становлення глобальної економіки; - закономірності глобальної корпоратизації бізнесу; - генезис глобальної економічної інтеграції; - характер, форми, моделі та конкурентні переваги регіональної економічної інтеграції в глобальних умовах розвитку; - динаміку процесів інституціоналізації глобального економічного розвитку; - форми та механізми соціалізації глобальної економіки; - механізми та інструментарій антициклічного регулювання економік у глобальній системі; - дію конкурентних механізмів глобального ринку; - напрями інтеграції України в глобальний економічний простір. Уміти: - аналізувати тенденції глобалізації економічного розвитку; - виявляти та оцінювати проблеми розвитку міжнародного бізнесу в умовах глобалізації; - розробляти стратегічні заходи для забезпечення міжнародної конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей, міжгалузевих комплексів; - організовувати процеси управління міжнародною економічною діяльністю регіонів, галузей, міжгалузевих комплексів; - визначати регулятивні пріоритети формування сучасної міжнародної економічної політики.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|