Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки

Таким чином, сучасна торгівля розвивається під впливом радикальних змін, що відбуваються в Україні в цілому. Ця галузь в своєму розвитку відстає від рівня 1990 р.

Інституціональні зміни в торгівлі стали найбільш суттєвими і вплинули на формування різних каналів реалізації товарів: безпосередньо через магазини, організовані ринки, неформальні ринки.

Регіональні відмінності торгівлі відбиваються співвідношенням аграрного та індустріального розвитку областей, рівнем виробництва товарів народного спо­живання, доходів населення та умовами товарного самозабезпечення населення.

Таким чином, спостерігаються значні регіональні відмінності в каналах реалізації споживчих товарів. Це пояснюється, з одного боку, різним співвідношенням промислового і аграрного виробництва по регіонах, з другого – різним товарним забезпеченням торгівлі і умовами самозабезпечення споживчими товарами населення. Крім того, велике значення має і матеріальний стан торгівлі в кожній окремій області, її роль та місце в економіці регіонів та житті кожної людини.

За видами економічної діяльності збільшується кількість магазинів, що реалізують пальне та автомобілі.

В ресторанному господарстві скоротилася частка основного типу підприємств – їдалень, що також свідчить про значні трансформації в цій галузі.

В зв'язку з поширеністю торгівлі на ринках було б доцільним проводити вибіркові та суцільні обстеження цього виду торгівлі, які б дали можливість оцінити її наслідки: соціальні втрати чи вигоди для суспільства і громадян.

Виходячи з соціального і економічного значення внутрішньої торгівлі споживчими товарами, було б доцільним посилити державний контроль за її функціонуванням та підвищити роль і відповідальність місцевих органів влади за реалізацію державної стратегії і тактики в галузі внутрішньої торгівлі.

Розвиток товарно-грошових відносин, активізація усіх форм власності, оріє­н­тація на економічний інтерес висунули на перший план економічно активні верс­тви населення, а торгівля стала найпоширенішим видом економічної діяльності.

Сучасна торгівля вимагає якості, швидкості, оновлення, структурним зсувів, швидкої реакції на зміни попиту споживачів, підвищення гнучкості

Нові тенденції, що притаманні роздрібній торгівлі в України.

– виникнення і розповсюдження нових магазинних форматів: гіпермаркетів, супермаркетів, дрібнооптових магазинів, Cach & Carry, дискаунтерів, магазинів "біля будинку", гастрономів і супермаркетів преміального класу;

– перехід від позамагазинних форм роздрібної торгівлі у нові магазинні формати;

– витіснення старих організаційних форм новими формами мережевих магазинів;

– відсутність чіткості при формування нових магазинних форматів певних параметрів;

– освоєння українського ринку провідними торговими компаніями;

– зміни в інформаційному середовищі української роздрібної торгівлі, в офіційній торговельній статистиці;

– екстенсивне зростання роздрібної торгівлі,

– зростання концентрації торгового бізнесу у продовольчому секторі,

– зменшення частки продажу товарів на відкритих міських ринках.

Для управління розвитком торгівлі необхідні професійні кадри. Відкриття значної кількості магазинів з широким асортиментом товарів (до 40 тис. найменувань) вимагає нової генерації спеціалістів, які знають не тільки основи підприємництва, а й товар (товарознавці). Треба вивчати міжнародну практику ритейла викладачами і студентами. Дистрибуція, ІТ-процеси, інформаційні технології – все це й інше необхідно знати і викладати студентам.

Торговельний бізнес повинен бути прибутковим, цe вимагає максимально працювати на покупця і за покупця. Необхідно розвивати і просувати на ринок продукцію сільського господарства України,

Розвиток ритейла в Україні перебуває під впливом глобалізації.

Торгівля в Україні ще не вибудувалася в чітку систему. Спостерігається етап прискореного розвитку, структуризація торгових операторів.

 





Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перспективи розвитку торгівлі в умовах переходу до ринкових відносин | Место управления конфликтами в организации и СУП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.