Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Непрямий масаж серця

 

Проводять на місці події негайно після встановлення діагно­зу клінічної смерті (мал. 1).

1. Реаніматор розташовується збоку від потерпілого, визна­чає мечоподібне груднинне зчленування і точку, в якій буде про­водитись стискання груднини. Найпростіший розрахунок ви­значення місця масажу: на 2 поперечних пальці вище мечоподібного груднинного зчленування (мал. 2).

а б

 

Мал.1. Проведення штучної вентиляції легень і непрямого масажу серця:

а — одним реаніматором; б — двома реаніматорами

 

 

2. У цій частині груднини розміщуються руки реаніматора так, щоб долоня однієї руки притискала зверху долоню іншої, що лежить безпосередньо на груднині.

3. Пальці рук трохи підняті над поверхнею груднини і роз­ташовуються паралельно ребрам.

4. Руки в ліктях не згинати (мал. 3).

 

 

 

Мал. 2. Місце натискання Мал. 3. Техніка проведення

долоні при здійсненні непрямого непрямого масажу серця:

масажу серця руки випрямлені в ліктьових

суглобах

 

5. Прикладаючи зусилля всього тіла, притиснути груднину до хребта на 4—5 см у дорослих, на З—4 см — у дітей і на 2— З см — у немовлят.

6. Зафіксувати груднину у такому положенні на 0,5 с

7. Швидко відпустити і знову затримати руки на 0,5 с, не знімаючи їх з груднини.

8. Стискати груднину потрібно з такою силою, щоб викли­кати штучну пульсову хвилю на сонній та периферійних арте­ріях.

Техніка проведення штучної вентиляції легень методом "з рота в рот"

 

1.Покласти потерпілого на спину па тверду поверхню (мал .4).

2.Забезпечити прохідність верхніх дихальних шляхів:

а) підвести долоню однієї з рук під потилицю потерпілого та
припідняти голову;

б) іншою долонею, що покладена на лоб, посилити закидан­ня голови потерпілого до переміщення підборіддя чітко догори;

в) якщо застосування перших двох прийомів не забезпечить поновлення прохідності верхніх дихальних шляхів, 2—5 пальці обох рук розмістити позаду кутів нижньої щелепи, перші пальці — на підборіддя на рівні кутів рота, голову потерпілого злегка закинути, нижню щелепу висунути вперед, першими пальцями розкриваючи рота (мал.6).

3. Одним або двома пальцями, обгорнутими у носову хустинку, очистити ротову порожнину і глотку потерпілого від слизу і сторонніх тіл, повернувши його голову вбік (мал. 5).


Мал. 4. Підготовка дихальних шляхів для штучної вентиляції легень

4. Першим та другим пальцями руки, спираючись на лоб потерпілого, закрити його ніс, зробивши попередньо глибокий вдих, щільно притиснути губи до рота потерілого та зробити форсований видих (мал. 7).

5. Спостерігати за підняттям грудної клітки потерпілого.

Мал. 5. Очищення ротової порожнини

 

6.Під час пасивного видиху випрямити та зробити наступний вдих, підтримуючи голову потерпілого у попередньому положенні.

7.ШВЛ проводять з частотою 12 за 1 хв.

8.Співвідношення тривалості вдування-видиху до тривалості пасивного видиху має становити 1:2.

9.На початку ШВЛ зробити 3—4 енергійних вдування-видихи, що швидко чергуються один за одним, дещо обмежуючи три­валість фази видиху для кращого розправлення легень.

10.Контролювати ефективність ШВЛ за:

а) синхронним із вдуванням розширенням грудної клітки;

б) прослуховуванням та відчуттям руху повітряного струму
при видиху.

Мал. 6. Відновлення прохідності Мал. 7. Проведення штучної

дихальних шляхів: нижня вентиляції легень методом

щелепа висунута вперед і "з рота в рот"

вгору

 

 





Переглядів: 2698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ускладнення, зумовлені проведенням СЛР | Алгоритми дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.