МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз публічного виступуОсь і минув публічний виступ... Тепер час для його аналізу. Він має важливе значення для вдосконалення ораторської майстерності. Найкращим вважається поєднання оцінок самого оратора з експертними оцінками. Далі пропонуються переліки запитань для самого оратора та тих, хто оцінює виступ «зовні». Оратору слід відповісти на такі запитання: 1. Чи вдалось захопити увагу аудиторії? 2. Чи вдалось утримати увагу протягом всього виступу? 3. Чи дотримано регламенту? 4. Чи все було сказане з того, що хотів? 5. Чи підкреслив у завершенні головне? 6. Чи не ухилявся від теми? 7. Чи впевнено почувався на місці оратора? 8. Чи хотілося б ще виступити перед цією аудиторією? Відповіді даються за десятибальною шкалою: так— 10, ні—1, інші оцінки у проміжку від 10 до 1. Якщо оратор набрав менше 50 балів, тоді виступ слід оцінити як невдалий. Експертам пропонується дати відповіді на такі запитання: 1. Чи був вдалим початок виступу? 2. Чи є драматизм у викладі? 3. Чи є вдалими приклади? 4. Чи є адекватною гучність? 5. Чи є адекватним темп? 6. Чи є адекватними мова і стиль виступу? 7. Чи є вдалим завершення? 8. Чи дотримався оратор регламенту? 9. Чи добре тримався оратор? 10. Чи є цікавим виклад теми? 11. Чи є оригінальним стиль викладу? 12. Чи є ясною головна думка виступу? 13. Чи є виступ переконливим?
Відповіді даються за десятибальною шкалою: так — 10, ні — 1, інші оцінки у проміжку від 10 до 1. Вдалим вважається виступ, який набрав не менше двох третин можливих балів, тобто не менше 86.
Зміст дисципліни Модуль 1 сторінка Частина 1 . Риторика як наука. Розділ 1. Предмет риторики
Частина 2. Історія риторики Розділ 2. Розвиток риторики в античності
Розділ 3. Риторика в епоху середньовіччя . Відродження та нового часу.
Модуль 2 Частина 3. Теорія риторики Розділ 4. Інвенція.
Розділ 5. Диспозиція………………………………………………………………53
Розділ 6. Елокуція…………………………………………………………………64-65
Розділ 7. Меморія й акція………………………………………………………………74
Розділ 8.Практичні поради………………………………………………………..81
8/ Аналіз публічного виступу……………………………………………………… 91
|
||||||||
|