МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Аналіз публічного виступуОсь і минув публічний виступ... Тепер час для його аналізу. Він має важливе значення для вдосконалення ораторської майстерності. Найкращим вважається поєднання оцінок самого оратора з експертними оцінками. Далі пропонуються переліки запитань для самого оратора та тих, хто оцінює виступ «зовні». Оратору слід відповісти на такі запитання: 1. Чи вдалось захопити увагу аудиторії? 2. Чи вдалось утримати увагу протягом всього виступу? 3. Чи дотримано регламенту? 4. Чи все було сказане з того, що хотів? 5. Чи підкреслив у завершенні головне? 6. Чи не ухилявся від теми? 7. Чи впевнено почувався на місці оратора? 8. Чи хотілося б ще виступити перед цією аудиторією? Відповіді даються за десятибальною шкалою: так— 10, ні—1, інші оцінки у проміжку від 10 до 1. Якщо оратор набрав менше 50 балів, тоді виступ слід оцінити як невдалий. Експертам пропонується дати відповіді на такі запитання: 1. Чи був вдалим початок виступу? 2. Чи є драматизм у викладі? 3. Чи є вдалими приклади? 4. Чи є адекватною гучність? 5. Чи є адекватним темп? 6. Чи є адекватними мова і стиль виступу? 7. Чи є вдалим завершення? 8. Чи дотримався оратор регламенту? 9. Чи добре тримався оратор? 10. Чи є цікавим виклад теми? 11. Чи є оригінальним стиль викладу? 12. Чи є ясною головна думка виступу? 13. Чи є виступ переконливим?
Відповіді даються за десятибальною шкалою: так — 10, ні — 1, інші оцінки у проміжку від 10 до 1. Вдалим вважається виступ, який набрав не менше двох третин можливих балів, тобто не менше 86.
Зміст дисципліни Модуль 1 сторінка Частина 1 . Риторика як наука. Розділ 1. Предмет риторики
Частина 2. Історія риторики Розділ 2. Розвиток риторики в античності
Розділ 3. Риторика в епоху середньовіччя . Відродження та нового часу.
Модуль 2 Частина 3. Теорія риторики Розділ 4. Інвенція.
Розділ 5. Диспозиція………………………………………………………………53
Розділ 6. Елокуція…………………………………………………………………64-65
Розділ 7. Меморія й акція………………………………………………………………74
Розділ 8.Практичні поради………………………………………………………..81
8/ Аналіз публічного виступу……………………………………………………… 91
|
||||||||
|