МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теоря патріархату як спроба концептуального осягнення гендерної нерівності: визначення та головні положенняПатріархат – це устрій, завдяки якому одна половина населення – жінки – перебуває під контролем другої половини – чоловіків, принципи патріархату такі: чоловік має панувати над жінкою; старший чоловік має панувати над молодшим. Раніше довести існування патріархату було досить легко,адже за винятком поодиноких випадків,думка була такою,що жінка в більшості суттєвих рис поступається чоловікові. Це уявленя знаходило своє втілення у різномунітних формах,обмеженнях,починаючи від заборони займатися підпр діяльністю,до обмежень у праві власності і материнства. Але з кін 19 ст перешкоди буи усунені і жінки отримали рівні права і можливості з чоловіками.Після чого існує думка,що патріархату немає,а є лше стереотип,але факти говорять самі за себе: чоловіки займають більш високі посади і престижні професії,отримують більше грошей.Але з іншого боку-чол частіше стають самогубцями,раніше померають, тобто це показник,що свідчить про більший рівень стресу і більшу відповідальність. Розглянемо стратегії,за допомогою яких відтворюється патріархат від покоління до покоління: 1)Мода.жін прагнуть бути більш жіночними,гарними. У чол. інші погляди на цей рахунок.Ці стандарти мають відношеня до розподілу ресурсів,що є дефіцитними-час і енергія.Жін.,прагнучи відповідати стандартам,втрачають свій час-слідкують за модою,обговорення моди,тенденції.(до 4 год/добу) 2)Насильство щодо жінок має місце в усіх суп-х верствах ,без винятку.За високий рівень насильства жінок відповідає не скільки конкретний чол.,скільки сама ситуація,коли чол. домінує і підкорює жінку, підтверджуючи тим самим свою владу. За зізнанням увязненних ґвалтівників,більше 2/3 гвалтувань є владними, для того щоб поставити жінку на місце і показати хто головний. 80% гвалтувань хар-ся низьким або сер рівнем сексуального бажання,3/4 гвалтівників не важливо яку жінку ґвалтувати, спонукаю чим виступає той факт,щоце жінка,що не підкоряється або суперечить чоловікові. 3)Мова.Мозок людини не має контактів із зов світом,а всю інформацію отримує у формі імпульсів біолектичної діяльності,мозок не має справи зі словами,а стикається із символами.Це означає процес кодування,декодування,наявність правил,що прив’язують той чи інший символ до різних речей.Однією з таких систем правл є мова, оскільки саме мова значною мірою орієнтує нас на те,що ми повинні бачити і розуміти.Питання полягає в тому,хто саме створив мову, адже той хто створив мову вклав можливість для власного досвіду більше,ніж можливість для досвіду інших людей ,а також створив засоби,що дозволяють більш схвально оцінювати поведінку певних груп людей,вважаючи це стандартом та ідеалом.
|
||||||||
|