Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Carol Cohn

“Wars, Wimps And Women: Talking Gender And Thinking War”

 

When I talk about “gender discourse”, I am talking not only about words or language but about a system of meanings, of ways of thinking, images and words that first shape how we experience, understand, and represent ourselves as men and women, but that also do more than dial; they shape many other aspects of our lives and culture. In this symbolic system, human characteristics are dichotomized, divided into pairs of polar opposites that are supposedly mutually exclusive: mind is opposed to body; culture to nature; thought to feeling; logic to intuition; objectivity to subjectivity; aggression to passivity; confrontation to accommodation, abstraction to particularity; public to private; political to personal, ad nauseam. In each case, the first term of the “opposites” is associated with male, the second with female. And in each case, our society values the first over the second…

As gender discourse assigns gender to human characteristics, we can think of the discourse as something we are positioned by. If I say, for example, that a corporation should stop dumping toxic waste because it is damaging the creations of mother earth, (i.e., articulating a valuing and sentimental vision of nature), I am speaking in a manner associated with women, and our cultural discourse of gender positions me as female. As such I am then associated with the whole constellation of traits – irrational, emotional, subjective, and so forth – and I am in the devalued position. If, on the other hand, I say the corporation should stop dumping toxic wastes because I have calculated that it is causing $8.215 billion of damage to eight nonrenewable sources (i.e., using a rational, calculative mode of thought), the discourse positions me as masculine – rational, objective, logical, and so forth – the dominant, valued position.

 

 




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
THE KINDS OF NOUNS | GENDER-FREE/GENDER-FAIR/GENDER-SPECIFIC

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.