![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
А) охорона здоров’яб) забезпечення засобами індивідуального захисту; в) охорона прав людини; г) наявність санепідемстанцій; д) підтримка параметрів життя в необхідних межах.. 4. Номенклатура небезпек це: а) класифікація та систематизування явищ, процесів, об'єктів, які здатні завдати шкоди людині; б) перелік назв, термінів, систематизованих за окремими ознаками; в) класифікатор надзвичайних ситуацій; г) класифікація надзвичайних ситуацій; д) класифікація природних і техногенних надзвичайних ситуацій. 5. Ступінь ризику - це: а) відношення максимального числа небезпечних подій до числа реалізованих за певний час; б) відношення числа реалізованих небезпечних подій до максимального числа небезпечних подій; в) відношення числа реалізованих небезпечних подій до максимального числа небезпечних подій за певний час; г) число реалізованих небезпечних подій за певний час; д) максимальне число небезпечних подій у розглянутій групі. В якій області України найвищий показник екологічної небезпеки? а) Дніпропетровській; б) Сумській; в) Луганській; г) Львівській; д) Закарпатській. 7. При проведенні серцево-легеневої реанімації одним рятівником співвідношення вдихування/натискування для дітей становить: а) 1:3; б) 1:5; в) 5:1. 8. Закрутка або джгут для зупинки кровотечі дорослого накладаються (в холодний період) не більше ніж на: а) до 15 хвилин; б) 15-40 хвилин; в) 40-90 хвилин г) 90-120 хвилин; д) більше 120 хвилин. 9. Шкідливі чинники – це: а) дія яких приводить до зниження працездатності; б) знехтувані чинники; в) контрольовані чинники; г) дія яких приводить до різкого погіршення здоров’я; 10. Перша допомога при термічних опіках: а) змастити обпечену поверхню маслом, жиром, маззю; б) обробити місце опіку мильним розчином; в) звільнити обпечену ділянку тіла від одягу, проколоти пухирі, накласти асептичну пов’язку, вжити знеболювальне та транспортувати до медичного закладу. г) залишити обпечену ділянку тіла охолоджувати на повітрі, вжити знеболювальне; Д) охолодити обпечену поверхню, накласти асептичну пов’язку, дати знеболювальне, транспортувати до медичного закладу. Тестове завдання № 1
|
||||||||
|