![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Д) промислові підприємства і автотранспорт.2. Ваші дії при небезпеці раптового затоплення: а) залиште будинок і нічого не беріть з собою Б) швидко зберіть документи і цінні речі і перейдіть у безпечне місце в будинку в) швидко залиште будинок, зібравши документи і цінні речі г) швидко зберіть документи і цінні речі і заховайтесь у підвалі будинку д) телефонувати рятувальникам 3. До пасивно-активних небезпечних факторів відносяться: а) ті, які проявляються внаслідок дії самої людини; б) ті, які діють на людину через різні види енергії; в) ті, які проявляються опосередковано (накип, корозія); г) механічні та електричні; д) ті, які реалізуються внаслідок несприятливого екологічного стану 4. Квантифікація небезпек це: а) кількісна характеристика рівня небезпек; б) таксономія небезпек; в) перелік назв небезпек; г) розподіл небезпек; д) систематизація небезпек. 5. Що є першочерговим заходом першої допомоги при рятуванні потопельника: а) якнайшвидше звільнити дихальні шляхи і шлунок потерпілого від води; б) дати заспокійливе та утеплити тіло; в) непрямий масаж серця; г) проведення штучного дихання; д) зняти мокрий одяг і транспортувати у медичний заклад. 6. Найбільш техногенно забруднений район Львівської області серед перерахованих є: а) Миколаївський; б) Городоцький; в) Жовківській; г) Буський; д) Старосамбірський. Чи можна при відтягненні потерпілого від електроустановки доторкатися його оголених частин тіла? а) можна, якщо на руки одягнути діелектричні рукавички; б) не можна; в) можна, якщо руки сухі; г) можна, якщо електроустановка відключена; д) не можна, якщо на рятувальнику синтетичний одяг. 9. До об’єктового рівня належать НС, які розвиваються на території: а) двох і більше держав; б) двох і більше областей; в) двох і більше районів; г) виходять за межі потенційно небезпечного об’єкта; Д) розгортаються на території об’єкту. 9. Перша допомога при переломі ребер: а) покласти потерпілого на спину, надати спокій, холод на грудну клітку; б) накласти тугу пов’язку навколо нижньої частини грудної клітки, дати знеболювальне та відправити до медичного закладу; в) покласти потерпілого на спину, дати знеболювальне та відправити до медичного закладу; г) загорнути потерпілого у теплий одяг і доправити до медичного закладу; д) закріплення закрутки або стискувальної пов’язки. 10. Прийнятний ступінь індивідуального ризику складає: а) більше 10-2; б) 10-2 - 10-3; в) 10-3 - 10-6; г) 10-6 - 10-8; д) менше 10-8.
Тестове завдання № 1
|
||||||||
|