Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8: Сервіс у системі товарної політики

1. Сервіс – це…

а) розширений пакет послуг, який супроводжує будь-який вид діяльності;

б) система забезпечення, що дає можливість покупцю обрати для себе оптимальний варіант придбання і споживання виробу, економічно вигідно експлуатувати його у визначений строк;

в) надання комплексу традиційних послуг;

г) комплекс послуг, пов’язаних із підготовкою товару для представлення покупцю.

 

2. До принципів сучасного сервісу не належить:

а) максимальна відповідність вимогам споживачів та характеру товару;

б) гнучкість сервісу, його спрямованість на облік зміни вимог ринку споживачів;

в) забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом строку знаходження його у споживача;

г) нерозривний зв’язок виробника з наданням сервісних послуг в процесі експлуатації товару.

 

3. Завданням сервісу не відповідає:

а) нерозривний зв’язок сервісу з маркетингом;

б) консультування потенційних покупців про придбання ними виробів, що дозволяє зробити усвідомлений вибір;

в) передавання необхідної технічної документації, що дає можливість фахівцям належним чином виконувати свої функції;

г) приведення виробу до робочого стану на місці експлуатації та демонстрація його покупцю в дії.

 

4. В залежності від ступеня розвиненості товарного ринку розрізняють такі рівні надання сервісу:

а) передпродажний, післяпродажний;

б) частковий, повний, додатковий;

в) традиційний, розширений, поглиблений, комплексний;

г) всі відповіді вірні.

 

5. Традиційний рівень надання сервісу передбачає:

а) розширення сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

6. Розширений сервіс передбачає:

а) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

б) розширення традиційного сервісу за рахунок післягарантійного систематичного обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

7. Поглиблений сервіс включає:

а) післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок;

б) дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) розширений пакет послуг, доповнений підготовкою технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт.

 

8. Комплексний рівень надання сервісу передбачає:

а) супроводження поставки традиційними послугами – установка, монтаж, гарантійний ремонт;

б)доповнення поглибленого рівня послугами дослідження ринків і кінцевої продукції, організацію її просування, формування каналів розподілу;

в) підготовку технічного персоналу, організацію процесу виробництва, матеріально-технічне забезпечення і випуск готової продукції;

г)післягарантійне систематичне обслуговування, включаючи профілактику поставлених систем та установок

 

9. Передпродажний сервіс пов’язаний із підготовкою товару для представлення покупцю і складається з наступних елементів:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

10. Післяпродажний сервіс охоплює прийняті на гарантійний період види відповідальності в залежності від товару, умов угоди або політики конкурентів. Він включає такі види робіт:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) розконсервація і перевірка перед продажем; демонстрація; консервація і продаж; розконсервація для споживання; постачання запасними частинами;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

11. Післягарантійний сервіс скорочує небезпеку раптових відмов обладнання, збільшує міжремонтні строки, підвищує безпеку експлуатації й полягає в здійсненні таких видів робіт:

а) перевірка; консервація; укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації; монтаж та пуск;

б) укомплектування необхідною технічною документацією, інструкціями щодо експлуатації, технічного обслуговування, елементарного ремонту; демонстрація;

в) спостереження за виробом в експлуатації у післягарантійний період; забезпечення запасними частинами; здійснення при необхідності ремонту; надання різноманітної консультації і технічної допомоги;

г) навчання робітників правильним прийомам експлуатації; навчання фахівців навичкам підтримуючого сервісу; здійснення ремонту.

 

12. При введенні нового товару на ринок, коли кількість покупців малочисельна, сервіс потребує висококваліфікованих фахівців, конструктори збирають дані про результати роботи виробу в реальних умовах, організатором сервісу є:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

13. За умови досить широкого розповсюдження товару, коли чисельність покупців значно збільшилась, проте існує потреба у висококваліфікованих фахівцях, прямому контакті між продавцем і покупцем, максимальному наближенні праці вників сервісу до місця використання техінки, організатором сервісу виступає:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) агентські фірми, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

14. Товар є вузькоспеціалізованим, надання сервісу потребує участі великої кількості спеціалістів, генеральний постачальник не здійснює відготовку персоналу за різними фахами, сервіс організують:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) виключно персонал виробника;

г) для сервісу створюється консорціум виробників окремих видів обладнання, деталей, вузлів.

 

15. Ринок збуту – масовий, виробник не займається наданням сервісу, але відраховує значну суму посередникам. За таких умов сервіс організується:

а) персоналом філіалів підприємства-виробника;

б) незалежною спеціалізованою фірмою;

в) виключно персоналом виробника;

г) агентськими фірмами, які повністю відповідають за якість і задоволення претензій по сервісу.

 

16. За умови масового охоплення ринку, коли виникає необхідність у висококваліфікованих кадрах робочих та інженерно-технічного персоналу виробника, сервіс організовує:

а) персонал філіалів підприємства-виробника;

б) незалежна спеціалізована фірма;

в) роботи по технічному обслуговуванню здійснює виробник, а деякі види сервісу виконують посередники;

г) виключно персонал виробника.

 

17. Наявність пункту технічного обслуговування, майстерні, складів запчастин, класів для навчання персоналу є складовими…

а) центральної служби сервісу;

б) периферійного сервісного комплексу;

в) інженерного відділу;

г) відділу планування виробництва товарів.

 

18. Наявність інженерного відділу, відділу планування виробництва товарів, відділу технічного обслуговування є складовими…

а) центральної служби сервісу;

б) периферійного сервісного комплексу;

в) складу запчастин;

г) майстерні.

 

19. Технічне обслуговування товару – це…

а) передпродажний сервіс;

б) післяпродажний гарантійний сервіс;

в) післяпродажний післягарантійний сервіс;

г) до сервісу не відноситься.

 




Переглядів: 1444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яка система кодування товарів, що виробляються або реалізуються в Україні, запроваджена для суб’єктів підприємницької діяльності? | На якій стадії життєвого циклу товару використовуються такі маркетингові дії: розширення збуту, реклама, різноманітність сервісу?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.