Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичне

Здатний до засвоєння необхідних знань щодо проблеми БЖДЛ
навчання

 

Скорочення:

БЖДЛбезпека життя і діяльності людини;

НСнадзвичайна ситуація;

ОКРосвітньо-кваліфікаційний рівень;

ОКХосвітньо-кваліфікаційна характеристика;

ОППосвітньо професійна програма

Рис, 1.1. Узагальнена модель підготовки випускника ВНЗ щодо БЖДЛ*

Підтвердженням цього є слова великого українського вченого В. Вернадського про те, що "наука є створен­ням життя. З навколишнього життя наукова думка бере матеріал, який вона перетворює у форму наукової істини. Саме це є стихійним відображенням людини в середовищі, що оточує її".

* Концепція освіти з напряму "Безпека життя і діяльності людини" // Вища освіта. — 2001. — № 6.

1.3. Мета, завдання, структура та зміст дисципліни "Безпека життєдіяльності"

Метою дисципліниє теоретична і практична підго­товка майбутніх фахівців з опанування знань, умінь інавичок створювати безпечні умови життя і діяльності у середовищі перебування, осягнення світоглядних принципів гармонійних відносин людини з технікою, природою та суспільством.

Завданняполягає у чіткому розумінні потенційних небезпечних і шкідливих чинників у ситуаціях, що вини­кають у навколишньому середовищі, їх ідентифікація, пошук і обґрунтування оптимальних безпечних умов життя людини.

Об'єктом вивченняє людина у всіх аспектах її діяль­ності (фізіологічному, духовному, суспільному).

Предметом вивченняє аналіз негативного впливу різного роду небезпек на життя та здоров'я людини, а також методів, засобів і заходів захисту від них.

Кількість і складність проблем з БЖД вимагають певної структуризації розділів цієї дисципліни, послі­довності викладу і вивчення її відповідно до внутрішньої логіки. У методологічних роботах автори це називають архітектонікою, композицією, структурою.

На наш погляд, структура і зміст дисципліни повинні охоплювати вивчення:

—теоретичних основ БЖД;

—взаємодії людини і навколишнього середовища;

—небезпек і їх впливу на життєдіяльність людини;

—забезпечення безпечної життєдіяльності людини.

: Для глибшого розуміння поняття "безпека життє­діяльності" розглянемо його структуру та характерні ознаки.




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Успішності | Структура життєдіяльності та її характерні ознаки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.