МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Беніто Муссоліні1 у 1933 р. призначений президентом Гінденбургом на посаду рейхсканцлера 2 палкий прихильник участі Італії у Першій світовій війні 3 головний редактор газети Соціалістичної партії «Avanti!»
4 очолював уряд Народного фронту 5 лідер партії німецьких націоналістів НСДАП 6 у 1919 р. об’єднав розрізнені групи націоналістів і соціалістів і заснував «Фашіо ді комбаттіменто» А1, 2, 4 Б1, 3, 5 В2, 3, 6 Г4, 5, 6
Визначте характерні риси економічного розвитку провідних країн Світу в першій половині ХХ ст. 1 прискорене економічне зростання провідних країн світу в 1920-х роках 2 занепад автомобілебудівної та авіабудівної галузей економіки 3 прагнення до економічної ізоляції у провідних країнах світу 4 початок епохи масового виробництва 5 домінування Великої Британії на світовому ринку 6 формування у ряді європейських країн тоталітарного типу економіки
А1, 2, 4 Б1, 4, 6 В2, 3, 5 Г3, 5, 6 Укажіть твердження, пов’язані з періодом перебування М. Хрущова на Посаді першого секретаря ЦК КПРС та Голови Ради Міністрів СРСР 1 початок процесу «десталінізації» 2 запровадження галузевого принципу управління економікою 3 значне скорочення державного і партійного апарату 4 часткова лібералізація суспільного життя та реабілітація жертв сталінських репресій 5 виникнення альтернативних політичних партій 6 ліквідація галузевих міністерств та створення раднаргоспів
А1, 2, 5 Б1, 4, 5 В1, 4, 6 Г3, 5, 6 Укажіть рік підписання Маастрихтських угод
А1990 р. Б1992 р. В1994 р. Г1996 р.
Укажіть причину окупації франко-бельгійськими військами Руру у Р.
Арозірвання Німеччиною Версальського договору Бпочаток у Німеччині загальної військової мобілізації Внедотримання Німеччиною умов виплати репарацій Гвведення німецьких військових частин до Рейнської демілітаризованої зони
Укажіть наслідки «Руху 4 травня» 1919 р. у Китаї 1 створення партії Гоміндан 2 встановлення колоніальної залежності Китаю від Японії 3 зняття з посад прояпонськи налаштованих китайських сановників 4 повалення монархічного правління у Китаї 5 відмова китайської делегації від підписання Версальського мир- ного договору 6 проголошення незалежності Китаю та утворення КНР
А_1, 3 Б2, 3 В3, 5 Г4, 6
15.„Нових рубежів” прагнув досягти:
а) Дж.Кеннеді; б) Л.Джонсон; в) Дж.Форд; г) Р.Ніксон.
На якому фото зображена політична діячка, про яку йдеться в
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|