Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності.

 

Розташуйте у хронологічній послідовності події Другої світової війни

А Курська битва

       

Б напад японської авіації на воєнно-морську базу США Перл-Харбор

В атомне бомбардування міст Хіросіма і Нагасакі

Г Тегеранська конференція

 

Розташуйте події кінця ХХ ст. у хронологічній послідовності

       

А підписання Маастрихтського договору

Б Оксамитова революція у Чехо-Словаччині

В об’єднання Німеччини

Г розпад Організації Варшавського договору

Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні

Які заходи характеризують режим «воєнного комунізму» в СРСР?

1 встановлення тотального державного контролю над економікою

2 організація кооперативів

3 використання праці наймитів на селі

4 введення продрозкладки

     

5 переведення підприємств на госпрозрахунок

6 скасування грошового обміну, запровадження карткової системи

Укажіть причини успішного економічного розвитку Західної Німеччини

У 50–60 роках ХХ ст., що отримав назву «німецьке економічне

Диво»

1 відродження виробництва на новій технічній основі та розвиток

новітніх галузей

2 висока заробітна плата робітників та скорочення робочого тижня

3 значне зростання капіталовкладень у військову промисловість у

50-х роках ХХ ст.

4 наявність дешевої робочої сили, особливо після репатріації німців

зі Східної Пруссії та інших районів

5 раціональне використання фінансової допомоги, наданої Західній

     

Німеччині за «планом Маршалла»

6 регулювання державними структурами господарської діяльності

західнонімецьких підприємств

Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді

за певною послідовністю:

1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді;

2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів;

3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів

 

Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку




Переглядів: 2038

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Про кого із зображених історичних діячів ідеться? | З промови В. Черчілля у м. Фултоні. 5 березня 1946 р

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.