МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності.
Розташуйте у хронологічній послідовності події Другої світової війни А Курська битва Б напад японської авіації на воєнно-морську базу США Перл-Харбор В атомне бомбардування міст Хіросіма і Нагасакі Г Тегеранська конференція
Розташуйте події кінця ХХ ст. у хронологічній послідовності А підписання Маастрихтського договору Б Оксамитова революція у Чехо-Словаччині В об’єднання Німеччини Г розпад Організації Варшавського договору Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні Які заходи характеризують режим «воєнного комунізму» в СРСР? 1 встановлення тотального державного контролю над економікою 2 організація кооперативів 3 використання праці наймитів на селі 4 введення продрозкладки 5 переведення підприємств на госпрозрахунок 6 скасування грошового обміну, запровадження карткової системи Укажіть причини успішного економічного розвитку Західної Німеччини У 50–60 роках ХХ ст., що отримав назву «німецьке економічне Диво» 1 відродження виробництва на новій технічній основі та розвиток новітніх галузей 2 висока заробітна плата робітників та скорочення робочого тижня 3 значне зростання капіталовкладень у військову промисловість у 50-х роках ХХ ст. 4 наявність дешевої робочої сили, особливо після репатріації німців зі Східної Пруссії та інших районів 5 раціональне використання фінансової допомоги, наданої Західній Німеччині за «планом Маршалла» 6 регулювання державними структурами господарської діяльності західнонімецьких підприємств Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді за певною послідовністю: 1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді; 2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів; 3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів
Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|