Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестовий матеріал методики

1. Найбільше задоволення я одержую від:

А. Схвалення моєї праці;

Б. Усвідомлення того, що робота зроблена гарно;

В. Усвідомлення того, що біля мене знаходяться мої друзі.

2. Якщо б я грав у футбол (баскетбол, волейбол), то бажав би бути:

А. Тренером, який розробляє тактику гри;

Б. Відомим гравцем;

В. Обраним капітаном команди.

3. На мою думку, кращим педагогом є. той, хто:

А. Про проявляє зацікавленість до учнів і до кожного має індивідуальний підхід;

Б. Викликає інтерес до предмету, так, що учні із задоволенням поглиблюють свої знання з цього предмету;

В. Створює у колективі таку атмосферу, за якої ніхто не боїться висловити свою думку.

4. Мені подобається, коли люди:

А. Радіють праці, яку виконали;

Б. Із задоволенням працюють у колективі;

В. Прагнуть виконати свою роботу краще за всіх.

5. Я бажав би, щоб мої друзі:

А. Були чуйними і допомагали людям;

Б. Були вірними і відданими мені;

В. Були розумними і цікавими людьми.

6. Кращими друзями я вважаю тих:

А. З ким складаються гарні взаємостосунки;

Б. На кого завжди можна покластися;

В. Хто може багато чого досягти у житті.

7. Більш за все я не люблю:

А. Коли щось не виходить;

Б. Коли псуються стосунки з товаришами;

В: Коли мене критикують.

8. Я вважаю, що гірше за все, коли педагог:

А. Не приховує, що деякі учні йому несимпатичні, глузує та іронізує над ними;

Б. Викликає дух суперництва у колективі;

В. Недостатньо гарно знає предмет, який викладає.

9.У дитинстві мені більш за все подобалося:

А. Проводити час разом із друзями;

Б. Відчуття виконаних справ;

В. Коли мене за щось нахвалювали;

10.Я бажав би бути схожим на тих, хто:

А. Домігся успіху у житті;

Б. По-справжньому захоплений своєю справою;

В. Відрізняється дружелюбністю і доброзичливістю.

11.В першу чергу школа повинна:

А. Навчити вирішувати задачі, які ставить життя;

Б. Розвивати насамперед індивідуальні здібності учня;

В. Виховувати якості, які допомагають взаємодіяти з людьми.

12.Якщо у мене було б більше вільного часу, я б залюбки використав його:

А. На спілкування з друзями;

Б. На відпочинок і розваги;

В. На свої улюблені справи та самоосвіту.

13.Найбільших успіхів я домагаюся, коли:

А. Працюю з людьми, які мені подобаються;

Б. У мене цікава робота;

В. Мої успіхи гарно винагороджуються.

14.Я люблю коли:

А.Інші люди мене цінують;

Б. Відчуваю задоволення від гарно виконаної роботи;

В. Приємно проводжу час із друзями.

15.Якщо б про мене вирішили написати у газеті, мені б бажалося щоб:

А. Розповіли про якусь цікаву справу, пов'язану з навчанням, працею, спортом тощо, в якій мені довелося приймати участь;

Б. Написали про мою діяльність;

В. Обов'язково розповіли про колектив, в якому я працюю.

16.Навчаюсь краще, якщо викладач:

А. Має до мене індивідуальний підхід;

Б.Зможе викликати у мене інтерес до предмету;

В. Влаштовує колективне обговорення проблем, що вивчаються.

17. Для мене немає нічого гіршого за:

А. Образу особистої гідності;

Б. Невдачу при виконанні важливої справи;

В. Втрату друзів.

18.Більш за все я ціную:

А. Успіх;

Б. Можливості гарної спільної праці;

В. Практичний розум і кмітливість.

19.Я не люблю людей, які:

А. Вважають мене гіршим за інших;

Б. Часто сваряться і конфліктують;

В.Заперечують все нове.

20.Приємно, коли:

А. Працюєш над важливою для всіх справою;

Б. Маєш багато друзів;

В. Викликаєш захоплення та всім подобаєшся.

21.Я вважаю, що в першу чергу керівник повинен бути:

А. Доступним;

Б. Авторитетним;

В. Вимогливим.

22.У вільний час я залюбки прочитав би книги:

А. Про те, як заводити друзів і підтримувати гарні стосунки з людьми;

Б. Про життя видатних і цікавих людей;

В. Про останні досягнення науки та техніки.

23.Якщо б у мене були здібності до музиці, я бажав би бути:

А. Диригентом;

Б. Композитором;

В. Солістом.

24.Я бажав би:

А. Створити цікавий конкурс;

Б. Перемогти на конкурсі;

В. Організувати конкурс і керувати ним.

25.Для мене є важливім знати:

А. Що я можу зробити;

Б. Як досягти мети;

В. Як організувати людей для досягнення мети.

26.Людина повинна прагнути до того, щоб:

А. Інші були нею задоволені;

Б. Виконати своє завдання;

В. Її не треба було б дорікати за виконану роботу.

27.Краще за все я відпочиваю у вільний час:

А. Спілкуючись із друзями;

Б. Переглядаючи розважальні і фільми;

В. Якщо займаюся улюбленою справою.

Ключ

№п/п Я В С №п/п Я В С №п/п Я В С
1. А В Б 10. А В Б 19. А Б В
2. Б В А 11. Б В А 20. В Б А
3. А В Б 12. Б А В 21. Б А В
4. В Б А 13. В А Б 22. Б А В
5. Б А В 14. А В Б 23. В А Б
6. В А Б 15. Б В А 24. Б В А
7. В Б А 16. А В Б 25. А В Б
8. А Б В 17. А В Б 26. В А Б
9. В А Б 18. А Б В 27. Б А В
                         

 





Переглядів: 1080

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика діагностики спрямованості Б. Басса | Додаток Е.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.