МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тестовий матеріал методики1. Найбільше задоволення я одержую від: А. Схвалення моєї праці; Б. Усвідомлення того, що робота зроблена гарно; В. Усвідомлення того, що біля мене знаходяться мої друзі. 2. Якщо б я грав у футбол (баскетбол, волейбол), то бажав би бути: А. Тренером, який розробляє тактику гри; Б. Відомим гравцем; В. Обраним капітаном команди. 3. На мою думку, кращим педагогом є. той, хто: А. Про проявляє зацікавленість до учнів і до кожного має індивідуальний підхід; Б. Викликає інтерес до предмету, так, що учні із задоволенням поглиблюють свої знання з цього предмету; В. Створює у колективі таку атмосферу, за якої ніхто не боїться висловити свою думку. 4. Мені подобається, коли люди: А. Радіють праці, яку виконали; Б. Із задоволенням працюють у колективі; В. Прагнуть виконати свою роботу краще за всіх. 5. Я бажав би, щоб мої друзі: А. Були чуйними і допомагали людям; Б. Були вірними і відданими мені; В. Були розумними і цікавими людьми. 6. Кращими друзями я вважаю тих: А. З ким складаються гарні взаємостосунки; Б. На кого завжди можна покластися; В. Хто може багато чого досягти у житті. 7. Більш за все я не люблю: А. Коли щось не виходить; Б. Коли псуються стосунки з товаришами; В: Коли мене критикують. 8. Я вважаю, що гірше за все, коли педагог: А. Не приховує, що деякі учні йому несимпатичні, глузує та іронізує над ними; Б. Викликає дух суперництва у колективі; В. Недостатньо гарно знає предмет, який викладає. 9.У дитинстві мені більш за все подобалося: А. Проводити час разом із друзями; Б. Відчуття виконаних справ; В. Коли мене за щось нахвалювали; 10.Я бажав би бути схожим на тих, хто: А. Домігся успіху у житті; Б. По-справжньому захоплений своєю справою; В. Відрізняється дружелюбністю і доброзичливістю. 11.В першу чергу школа повинна: А. Навчити вирішувати задачі, які ставить життя; Б. Розвивати насамперед індивідуальні здібності учня; В. Виховувати якості, які допомагають взаємодіяти з людьми. 12.Якщо у мене було б більше вільного часу, я б залюбки використав його: А. На спілкування з друзями; Б. На відпочинок і розваги; В. На свої улюблені справи та самоосвіту. 13.Найбільших успіхів я домагаюся, коли: А. Працюю з людьми, які мені подобаються; Б. У мене цікава робота; В. Мої успіхи гарно винагороджуються. 14.Я люблю коли: А.Інші люди мене цінують; Б. Відчуваю задоволення від гарно виконаної роботи; В. Приємно проводжу час із друзями. 15.Якщо б про мене вирішили написати у газеті, мені б бажалося щоб: А. Розповіли про якусь цікаву справу, пов'язану з навчанням, працею, спортом тощо, в якій мені довелося приймати участь; Б. Написали про мою діяльність; В. Обов'язково розповіли про колектив, в якому я працюю. 16.Навчаюсь краще, якщо викладач: А. Має до мене індивідуальний підхід; Б.Зможе викликати у мене інтерес до предмету; В. Влаштовує колективне обговорення проблем, що вивчаються. 17. Для мене немає нічого гіршого за: А. Образу особистої гідності; Б. Невдачу при виконанні важливої справи; В. Втрату друзів. 18.Більш за все я ціную: А. Успіх; Б. Можливості гарної спільної праці; В. Практичний розум і кмітливість. 19.Я не люблю людей, які: А. Вважають мене гіршим за інших; Б. Часто сваряться і конфліктують; В.Заперечують все нове. 20.Приємно, коли: А. Працюєш над важливою для всіх справою; Б. Маєш багато друзів; В. Викликаєш захоплення та всім подобаєшся. 21.Я вважаю, що в першу чергу керівник повинен бути: А. Доступним; Б. Авторитетним; В. Вимогливим. 22.У вільний час я залюбки прочитав би книги: А. Про те, як заводити друзів і підтримувати гарні стосунки з людьми; Б. Про життя видатних і цікавих людей; В. Про останні досягнення науки та техніки. 23.Якщо б у мене були здібності до музиці, я бажав би бути: А. Диригентом; Б. Композитором; В. Солістом. 24.Я бажав би: А. Створити цікавий конкурс; Б. Перемогти на конкурсі; В. Організувати конкурс і керувати ним. 25.Для мене є важливім знати: А. Що я можу зробити; Б. Як досягти мети; В. Як організувати людей для досягнення мети. 26.Людина повинна прагнути до того, щоб: А. Інші були нею задоволені; Б. Виконати своє завдання; В. Її не треба було б дорікати за виконану роботу. 27.Краще за все я відпочиваю у вільний час: А. Спілкуючись із друзями; Б. Переглядаючи розважальні і фільми; В. Якщо займаюся улюбленою справою. Ключ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|