Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 9. Діяльність людини та її психологічна характеристика

ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ

1. Активна взаємодія людини з середовищем, при якому вона досягає свідомо поставленої мети, що виникає як наслідок певної її потреби, мотиву, є:

а) Операцією.

б) Дією.

в) Діяльністю.

г) Вмінням.

2. Зовнішнім проявом психічної діяльності людини є:

а) Поза, міміка, інтонація.

б) Установки.

в) Відчуття.

г) Очікування.

3. Основною характеристикою діяльності не є:

а) Предметність. б) Суб’єктивність.

в) Соціальність. г) Безперервність.

4. Серед таких понять, як активність, праця, дії праці, діяльність, логічно найбільш широким поняттям є:

а) Активність. б) Праця.

в) Дія праці.

г) Діяльність.

5. Відтворення дітьми дій дорослих і стосунки між ними в особливій умовній формі – це історично розвинений вид діяльності:

а) Гра.

б) Праця.

в) Предметна.

г) Ведуча.

6. Згідно поглядам О.М. Леонтьєва, елементом структури діяльності є:

а) Поведінка. б) Жест, міміка.

в) Дія. г) Активність.

7. Процеси, які зв’язують сприйняття та рух, називаються:

а) Сенсомоторними.

б) Ідеомоторними.

в) Емоційно-моторними.

г) Ефективно-вольовими.

8. Діяльність людини, яка спрямована на зміну та перетворення дійсності заради задоволення своїх потреб, на створення матеріальних і духовних цінностей, називається:

а) Працею.

б) Навчальною.

в) Предметною.

г) Ведучою.

9. Поняття операції як одиниці діяльності було введено в науковий оберт вченим:

а) Дж. Брудером.

б) Л.С. Виготським.

в) Ж. Піаже.

г) О.М. Леонтьєвим.

10. Усвідомлений результат, на досягнення якого спрямована поведінка, називається:

а) Потребою.

б) Мотивом.

в) Метою.

г) Задачею.

11. Процес, спрямований на досягнення мети, називається:

а) Операцією.

б) Дією.

в) Мотивом.

г) Вмінням.

12. Згідно поглядам О.М. Леонтьєва, якщо виконуючи мотивовану дію, людина потім починає виконувати дію заради неї самої, то це свідчить про зрушення:

а) Мети на умови.

б) Мотиву на ціль.

в) Умов на мету.

г) Мети на мотив.

13. Згідно поглядам Леонтьєва, при зрушенні мотиву на ціль дія:

а) Стає самостійною діяльністю.

б) Залишається одиницею діяльності.

в) Перетворюється в ведучу діяльність.

г) Автоматизується.

14. Опредмечена потреба, потреба саме в даному предметі, яка спонукує людину до активних дій, - це:

а) Схильність.

б) Мрія.

в) Мотив.

г) Інтерес.

15. Мало усвідомлюються або зовсім не усвідомлюються людиною:

а) Дія.

б) Операція.

в) Діяльність. г) Вміння.

16. Стан нужди в чомусь, який переживається людиною, - це:

а) Мотив.

б) Інтерес.

в) Потреба.

г) Схильність.

17. „Опредмеченою потребою” мотив, визначав:

а) С.Л. Рубінштейн.

б) Л.І. Божович.

в) К.К. Платонов.

г) О.М. Леонтьєв.

18. Процес об’єктивізації накопленого особистісного досвіду називається:

а) Екстеріоризацією. б) Інтеріоризацією.

в) Працею. г) Спілкуванням.

19. Основною одиницею аналізу діяльності є:

а) Операція.

б) Дія.

в) Мотив.

г) Мета.

20. Основними видами діяльності є:

а) Політична. б) Спортивна.

в) Ігрова. г) Навчальна.

21. Здатність передбачати розвиток подій або результати дій називається:

а) Уява. б) Мислення.

в) Антиципація. г) Активація.

22. Дія, яка допомагає людині усвідомити її значення для інших людей, є:

а) Вмінням. б) Імпульсивною поведінкою.

в) Вчинком. г) Навичкою.

23. Залежність успішності діяльності людини від сили її емоційного збудження визначив вчений:

а) У. Джемс. б) М.М. Ланге.

в) Д.О. Хебб. г) У. Кеннон.

 

ВКАЖІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ

24. Вид активності Ознаки

1) Поведінка. А) Наявність мети.

2) Діяльність. Б) Необхідність розділення суб’єкту та

об’єкту

В) Наявність усвідомлюваного контролю.

Г) Форма взаємодії тварин із навколишнім

середовищем.

 

ДОПОВНІТЬ

25. Усвідомлений образ передбаченого результату діяльності називається _______

26. Дія, яка сформована шляхом повторення та характеризується високим ступенем засвоєння та відсутністю усвідомленої регуляції, називається _________

27. Індивідна якість, яка відрізняє даного індивіда з точки зору інтенсивності, тривалості т частоти дій, що виконуються, - це __________________

 

 

МОДУЛЬ 4. ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ

 




Переглядів: 1249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 8. Психологія груп | ТЕМА 10. Особистість та її психологічна характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.