Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теорії і типи покупців.

Одним з таких методів є типологія споживачів.. Якщо сегментація має на меті виявити відмінності в поведінці споживачів за окремими ознаками, то типологія покликана виявити приховані подібності в споживчу поведінку і згрупувати їх за найбільш істотним ознаками. Найбільш поширеною є типологія споживачів з урахуванням соціально-економічних і демографічних характеристик (дохід, умови та місце проживання, склад сімї, стать, вік, заняття). Наприклад, за рівнем доходу і громадському статусу можна виділити групи споживачів вищого, середнього і нижчого класів, розділивши їх на підкласи.

Поряд з цим дедалі більшого розвитку набуває так звана емпірична типологія на основі психографічного аналізу поведінки споживача (інтереси, хобі, консервативність і прогресивність по відношенню до нововведень, уявлення про життєві цінності).

По готовності до апробування нових товарів людей ділять на новаторів - схильних до ризику (перші 2,5% покупців) ранніх послідовників - сприймають нові ідеї досить рано, хоча і з обережністю (13,5%), ранній більшість - обачних (34%) , запізніле більшість - скептично налаштованих (34%), які відстають - повязаних з традиціями, з підозрою ставляться до змін, що спілкуються з іншими прихильниками традицій і сприймають новинку тільки тому, що вона встигла вже в якійсь мірі стати традицією (16%).

За уявленнями про життєві цінності споживачі, що мають навіть схожі соціально-економічні та демографічні характеристики, можуть бути представлені як «модники», «прагмати», «естети», «максималісти», «технарі».

По відношенню споживачів до одягу і окремим її споживчими властивостями латвійські вчені виділяють 5 типів споживачів: 1) авангардні споживачі (9%) велике значення надають зовнішньому вигляду і прагнуть купувати нові предмети одягу відповідно до напрямків моди; 2) престижні споживачі (12%) прагнуть модно одягатися, орієнтуючись на вироби, що мають фірмовий знак як гарантію відповідності моді; 3) помірні споживачі (37%) орієнтуються на якість і прагнуть дотримуватися моди, але менше, ніж перший і другий; 4) практичні споживачі (29%) високо цінують споживчі властивості одягу (добротність, міцність, зручність у носінні, практичність), відповідність моді не грає для них великої ролі; 5) байдужі до моди споживачі (13%) цінують універсальність одягу, моду в розрахунок не беруть. Дана типологія важлива у звязку з тим, що продукція легкої промисловості складає 45% загального обсягу споживаних населенням непродовольчих товарів.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ієрархія потреб А. Маслоу, необхідність її використання в маркетингової діяльності. | Чинники, що впливають на поведінку покупця.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.3 сек.