Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні поняття маркетингу

Вікторія Богданівна

Дата: 06.03.15

Тема1: Сутність маркетингу і його сучасна концепція.

План

1. Розвиток концепції маркетингу

2. Принципи, завдання функції маркетингу

3. Основні поняття маркетингу

4. Види маркетингу

 

Розвиток концепції маркетингу

Термін маркетинг, з’явився в американській літературі на початку 20 ст. – означає Ринкова діяльність. Філіп Котлер – засновник сучасної теорії маркетингу.

Маркетинг – це вид людської діяльності спрямований на задоволення потреб через обмін. Розвиток маркетингової діяльності пов’язаний із існуванням 5ти основних концепцій:

1) Концепція удосконалення виробництва – стверджує що споживачі надають перевагу товарам за доступною ціною.

2) Концепція удосконалення товару – стверджує що споживачі надають перевагу якісному товару.

3) Концепція(збутова) ідентифікація комерційних зусиль – споживач не купить товар і доступній кількості, якщо до їх збуту не докласти зусиль.

4) Концепція традиційного маркетингу – запорукою досягнення цілей підприємства є визначення цілей потреб споживачів, і задоволення їх потреб краще ніж це роблять конкуренти.

5) Концепція соціально-етичного маркетингу – задоволення потреб споживача з врахуванням потреб споживача з врахуванням потреб інтересів усього суспільства.

Принципи, завдання функції маркетингу

1. …

2. …

3. Комплексний підхід

4. Оптимальне поєднання в управлінні на централізованих і децентралізованих засадах.

5. Активна маркетингова політика

6. Науковий підхід

7. Принцип гнучкості

 

Основні завдання маркетингу полягають у знаходженні відповідей у таких питаннях:

1) Хто є реальним і потенційним покупцем

2) Що і в якій кількості потрібно продавати

3) Деорганізовувати виробництво і реалізовувати товари

4) Коли і як збувати

5) По якій ціні

6) Для чого розширювати чи звужувати ринок збуту

Функції маркетингу:

1. Комплексне вивчення ринку

2. Узгодження параметрів і характеристик для споживачів

3. Планування збуту продукції

4. Фізичний розподіл продукції

5. Забезпечення комунікаційних зв’язків із споживачами

6. Зворотній зв’язок покупця та продавця

 

Основні поняття маркетингу

Бажання – зовнішня форма вияву потреб споживачів.

Попит – бажання з урахуванням купівельної спроможності.

Товар – це все що може задовільнити потреби і бажання споживачів і пропонується на ринку для продажу.

Товари кінцевого споживання ТКС поділяють:

- товари попереднього попиту

- товари повсякденного попиту

- товари попереднього вибору

- товари особливого попиту

Товари промислового призначенні ТПП поділяють:

- сировина матеріали

- комплектуючі та допоміжне обладнання

- капітальне майно

- ділові послуги

Послуга – спеціальний товар, який маж ряд особливостей:

- нематеріальність

- нерозривність виробництва і споживання

- неможливість спрогнозувати якість послуги

- неможливість накопичити послугу.

Маркетингова комунікація – комплекс заходів інформаційної діяльності аби стимулювати купівлю.

Цінності – важливі ідеї, переконання споживача.

Вартість – ціна товару, і вартість споживання цього товару.

Задоволення – вибір товару із сукупності існуючих.

Обмін –акт отримання від певного об’єкта користі з пропозиції чогось натомість.

Розподіл – систематичне рішення щодо доставки товару на ринок.

Ринок – інститут, який об’єднує покупців і продавців, які намагаються купити щось – з одної сторони, та продавати – з іншої.

Класифікація ринків:

-За співвідношенням попиту і продавця

-Ринок покупця

-Ринок продавця

 

1. За кількістю учасників ринку:

- Монополістична конкуренція

- Олігополія

- Чиста монополія

- Чиста конкуренція

2. За характером товарного обміну: ринки товарів, послуг, капіталу, робочої сили, цінних паперів.

3. За відношенням до національних кордонів:

- Внутрішні

- Зовнішні

4. За напрямом товарного руху:

- Ринок закупівель(постачання)

- Ринок збуту(поставок)




Переглядів: 240

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Види маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.