МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні поняття маркетингуВікторія Богданівна Дата: 06.03.15 Тема1: Сутність маркетингу і його сучасна концепція. План 1. Розвиток концепції маркетингу 2. Принципи, завдання функції маркетингу 3. Основні поняття маркетингу 4. Види маркетингу
Розвиток концепції маркетингу Термін маркетинг, з’явився в американській літературі на початку 20 ст. – означає Ринкова діяльність. Філіп Котлер – засновник сучасної теорії маркетингу. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямований на задоволення потреб через обмін. Розвиток маркетингової діяльності пов’язаний із існуванням 5ти основних концепцій: 1) Концепція удосконалення виробництва – стверджує що споживачі надають перевагу товарам за доступною ціною. 2) Концепція удосконалення товару – стверджує що споживачі надають перевагу якісному товару. 3) Концепція(збутова) ідентифікація комерційних зусиль – споживач не купить товар і доступній кількості, якщо до їх збуту не докласти зусиль. 4) Концепція традиційного маркетингу – запорукою досягнення цілей підприємства є визначення цілей потреб споживачів, і задоволення їх потреб краще ніж це роблять конкуренти. 5) Концепція соціально-етичного маркетингу – задоволення потреб споживача з врахуванням потреб споживача з врахуванням потреб інтересів усього суспільства. Принципи, завдання функції маркетингу 1. … 2. … 3. Комплексний підхід 4. Оптимальне поєднання в управлінні на централізованих і децентралізованих засадах. 5. Активна маркетингова політика 6. Науковий підхід 7. Принцип гнучкості
Основні завдання маркетингу полягають у знаходженні відповідей у таких питаннях: 1) Хто є реальним і потенційним покупцем 2) Що і в якій кількості потрібно продавати 3) Деорганізовувати виробництво і реалізовувати товари 4) Коли і як збувати 5) По якій ціні 6) Для чого розширювати чи звужувати ринок збуту Функції маркетингу: 1. Комплексне вивчення ринку 2. Узгодження параметрів і характеристик для споживачів 3. Планування збуту продукції 4. Фізичний розподіл продукції 5. Забезпечення комунікаційних зв’язків із споживачами 6. Зворотній зв’язок покупця та продавця
Основні поняття маркетингу Бажання – зовнішня форма вияву потреб споживачів. Попит – бажання з урахуванням купівельної спроможності. Товар – це все що може задовільнити потреби і бажання споживачів і пропонується на ринку для продажу. Товари кінцевого споживання ТКС поділяють: - товари попереднього попиту - товари повсякденного попиту - товари попереднього вибору - товари особливого попиту Товари промислового призначенні ТПП поділяють: - сировина матеріали - комплектуючі та допоміжне обладнання - капітальне майно - ділові послуги Послуга – спеціальний товар, який маж ряд особливостей: - нематеріальність - нерозривність виробництва і споживання - неможливість спрогнозувати якість послуги - неможливість накопичити послугу. Маркетингова комунікація – комплекс заходів інформаційної діяльності аби стимулювати купівлю. Цінності – важливі ідеї, переконання споживача. Вартість – ціна товару, і вартість споживання цього товару. Задоволення – вибір товару із сукупності існуючих. Обмін –акт отримання від певного об’єкта користі з пропозиції чогось натомість. Розподіл – систематичне рішення щодо доставки товару на ринок. Ринок – інститут, який об’єднує покупців і продавців, які намагаються купити щось – з одної сторони, та продавати – з іншої. Класифікація ринків: -За співвідношенням попиту і продавця -Ринок покупця -Ринок продавця
1. За кількістю учасників ринку: - Монополістична конкуренція - Олігополія - Чиста монополія - Чиста конкуренція 2. За характером товарного обміну: ринки товарів, послуг, капіталу, робочої сили, цінних паперів. 3. За відношенням до національних кордонів: - Внутрішні - Зовнішні 4. За напрямом товарного руху: - Ринок закупівель(постачання) - Ринок збуту(поставок)
|
||||||||
|