Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






DISCUSSION OF THE TEXT

 

1. Speak of the text stating whether it presents an account of events, a description, a dialogue or portraiture. If you find several components, name all of them.

2. In what key is the extract written: is it lyrical, dramatic, pathetic, ironical?

3. Into what parts could it be split? Characterize each.

4. What brought Dick to the oculist? With what feelings did he enter the oculist’s waiting-room?

5. Note the incongruity between the tragic verdict pronounced on Dick by the oculist and the trifling character of his worries about Maisie’s displeasure at his wearing spectacles. Does it stress the finality, the tragedy of his position?

6. Study Dick’s remark: “I can see as I ever could’.

7. What effect does the author achieve by making Dick affirm the very opposite of what he feared might be the truth?

8. How did his collision with another patient contribute to the growing tension? What figure of speech helps the author achieve it?

9. How could you account for the reiteration of the word “fear” throughout the extract? Pick out all the sentences in which it occurs. Could we call it the key-word of the text under study?

10. List all the artistic devices that help the author create an atmosphere of impending tragedy.

11. Speak about Dick. How did he behave at the crucial moment of his life when all his moral powers were put to test? Did he give way to his feelings or did he retain his self-control and dignity despite the terrible shock?

12. What ways of moulding a portrait does Kipling use? Does he resort to direct characterization? How do Dick’s conduct and speech characterize his nature?

13. What is the role of the little dog Binkie in the scene discussed? Why did Dick use the pronoun “we” while speaking to the dog? Did it help him fight the coming loneliness of the blind?

14. Study the syntax of the passage beginning with the words “How could it have come without any warning?” What figures of speech are used there? Account for their use.

15. What fills the scene discussed with vitality and dramatic tension?

16. Give a summary of your comments on the text.

 

 

MAMMON AND THE ARCHER1




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Many sentences were pronounced in that darkened room, and the prisoners often needed cheering. | By O. Henry (1862 – 1910)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.