Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






DISCUSSION OF THE TEXT

1. The extract presents a description of London full of illumination, noise and movement. What language means contribute to the bright illumination? (Pay special attention to epithets, metaphors)

2. How is the idea of noise and movement brought home to the reader? Point out stylistic devices (metaphor, simile, epithets, repetition, onomatopoeia and climax).

3. How is the dynamic quality of the description enforced?

4. The wealth of London finds its embodiment in the enumeration of goods displayed in shop windows. What means back it up and stress the quality of the variety of goods?

5. Nicholas and his fellow-travellers were struck by the wealth contained in the shops of London. How is that made obvious?

6. The reader is made to understand that the goods were of high quality and could meet the demands of the most choosy person. Point out high-flown words pertaining to this idea.

 


* a funeral hatchment – the escutcheon (герб) of a titled person which is placed in front of the house to announce the person’s death


 

7. The reader gets the impression that all layers of society could be well provided for in London shops. Find substantivized adjectives that are in keeping with the idea. Point out means that serve to create a generalizing effect.

8. The concluding paragraph lends a different mood to the description – that of contrast of luxury and poverty. What stylistic devices make the contrast glaring? Note metonymies, metaphors, similes, antitheses, parallel constructions, climax.

9. Is the syntactic structure of the extract in keeping with Dickens’s style of description. Point out complicated complex sentences. Study their function.





Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
By Charles Dickens (1812- 1870) | TEXTS FOR INDEPENDENT ANALYSIS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.