Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНФОРМАТИКА ЯК НАУКА І ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ

Інформатика – це галузь науки, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також питання, пов’язані з пошуком, збиранням, перетворенням, зберіганням, поширенням і використанням інформації у різних сферах людської діяльності.

Інформатика сформувалась як наука зав­дяки розвитку комп'ютерної техніки.

До складу інформатики входять:

1. Теоретична інформатика – цей розділ інформатики використовує математичні методи для спільного вивчення процесів обробки інформації.

2. Обчислювальна техніка – розділ у якому розробляються загальні принципи побудови обчислювальних систем.

3. Програмування – діяльність пов’язана з розробкою програмного забезпечення.

4. Інформаційні системи – це розділ інформатики, що включає: інформаційно-пошукові, інформаційно довідкові системи, сучасні глобальні системи зберігання, пошуку інформації.

5. Штучний інтелект – область інформатики в якій розглядаються складні проблеми, що знаходяться на перетині з психологією, фізіологією, лінгвістикою та іншими науками. Основне завдання навчити комп’ютер мислити подібно до людини.

Головна функція інформатики полягає у розробці методів ізасобів перетворення інформації.

Основними завданнями інформатики є:

• дослідження інформаційних процесів;

• розробка нових інформаційних технологій;

• створення апаратно-програмного забезпечення.

Інформатика вивчає питання обробки інформації за допомогою комп’ютера.

Інформатика динамічна наука, що інтенсивно розвивається та суттєво впливає на розвиток інших наук і технологій.

МЕТА ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Загальні цілі, які ставляться перед системою шкільної освіти: освітні і розвиваючі; практичні; виховні.

Освітня і розвиваюча мета навчання інформатики в школі – дати кожному школяру початкові фундаментальні знання основ науки інформатики, поняття про процеси перетворення, передачі й використання інформації, роль інформаційних процесів у формуванні сучасної картини світу, роль інформаційних технологій і обчислювальної техніки у розвитку сучасного суспільства.

Практична мета – навчити школяра роботі на комп’ютері і використанню засобів нових інформаційних технологій.

Виховна мета забезпечується формуванням світогляду учня, розуміння можливостей і ролі бчислювальної техніки і засобів інформаційних технологій в розвитку суспільства і цивілізації вцілому.




Переглядів: 3013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Властивості алгоритму. | ВПЛИВ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА НА ЙОГО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.