Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Pret – a – porte (фр.) – вироби, які тиражуються у повному розмірному ряді для реалізації в магазинах


Одяг класу pret – a – porte поділяється на 2 категорії:

1. Pret – a – porte de lux (одяг першої лінії).Дорогі торгові марки, які обов’язково носять ім’я дизайнерів, мають власні монобутики. Наприклад, Gucci, Prada, Armani, Fendi, Burberry, Versace, Christian Dior, Christian Lacroix, Donna Karan, Kenzo, Cavalli, Paco Rabanne, Sonia Rikel, Oscar dela Renta тощо.

2. Pret – a – porte.Менш дорогі торгові марки.Вони необов’язково використовують ім’я модельєра. Можуть не мати власних бутиків, велика частина виробів продається через мультбрендові магазини. Наприклад, Max Mara, Comme de Gasons, Missoni, Plain Sub, EXTE, Joop, Etro, CoSTUME NATIONAL, Anna Sui, Bablor тощо.

КатегоріяВrіdge – (англ. - міст) поділяється на групи:

1) Вrіdge Вette –це так - звані другі лінії відомих брендів. У цих марках є посилання на ім’я модельєра, що асоціюється із його лінією: соuture або pret–a– porte de lux. Одяг реалізується через іменні та мультибрендові магазини. Наприклад, DKNY, Armani Exchange i Mani, CK Jeans, Moscino Jeans.

 

2) Вrіdge Middle –марки цієї групи деколи використовують у назві ім`я свого дизайнера або створюють власні авторські назви. Наприклад, Evan Pikone, Liz Claiborne, GUESS, Berghaus.

 

3) Вrіdge Lower – марки, що декларують “ідеальне співвідно-шення ціни і якості”.Вони використовують “авторську” назву. Продаються вироби через мережу мономагазинів, а також пропонується франчайзинг. Наприклад, Benetton, Axara, MEXX, BEGGON, Naf-Naf, GAP, ZARA.

4) Moderate – “помірний”. Це масові марки, які обіцяють “модне за невеликі гроші”. Наприклад, Н&М, MANGO, SACH, Morgan, Froqqi.

 

5) Buqdet – “економ”. Наприклад, американський бренд К-Маrt, який продає власну лінію дешевого одягу через свою мережу магазинів. В Україні споживчий попит на такий одяг і , власно, її сегмент на ринку дуже великий. Сьогодні ця ніша заповнена невідомими марками – так званим масовим одягом виробництва “третіх” країн.

 
 

 

 

 


Мода розвивається циклічно і одночасно за спіраллю

Цикл складається із стадій:

¨ становлення,

¨ панування,

¨ згасання.




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. МОДА ЯК ЕЛЕМЕНТ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ | Функції моди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.