ÄПошук та збір інформації, вивчення економічної кон’юнктури ринку виробів з погляду їх техніко-конструктивних та дизайнерських рішень, а також матеріалів з соціології та психології
ÄАналіз дослідження всього комплексу виробів та аналогів для знаходження власного рішення відповідно до вимог та умов даного виробництва, аналіз творчого джерела
ÄОбгрунтування загального конструкторського задуму
ÄРозроблення технічного проекту
ÄСкладання композиційної схеми: вибір образної атмосфери, форми і кольору, вивчення образу людини або групи людей, яким адресується виріб
ÄРозроблення ескізів форми, кольорових та фактурних варіацій, узгодження прийнятого рішення з технологами та конструкторами
ÄАналіз першої реакції споживачів на новий виріб
ÄКритика та оцінка дослідного зразка
ÄКонтроль за відповідністю серійних виробів дослідному зразку
ТЕМА 5. ФОРМА У ДИЗАЙНІ, ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ ЧЕРЕЗ ЕЛЕМЕНТИ МОДИ