Роль орнаменту в товарах народного споживання
Орнамент – це візерунок, який складається з ритмічно впорядкованих елементів
Орнаменти в товарах народного споживання класифікуються так:
За характером розміщення на поверхні: стрічковий, сітчастий, замкнутий.
За видами мотивів, які використовують в орнаменті: геометричний, рослинний, зооморфний, геральдичний і декоративний.
Мотиви – окремі елементи орнаменту в спрощеному й стилізованому виді.
За емоційною виразністю: стриманий, енергійний, легкий, вишуканий.
Класичні орнаменти: давньоєгипетський, давньогрецький, арабески, російський “плетений”.
ТЕМА 8. ЕСТЕТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ТОВАРІВ. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОКАЗНИКІВ ЕСТЕТИЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ
План
Естетичні властивості товарів, їх особливості та взаємозв’язок з іншими споживними властивостями
2. Одиничні та комплексні показники естетичних властивостей товарів народного споживання
& Література [1, 2, 3, 5]
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|