Методи та принципи оцінки естетичних властивостей товарів
Критерії оцінки – основа, що використана для оцінки естетичних властивостей товарів народного споживання
В якості критеріїв виступають суспільні естетичні норми, еталони художньої цінності, естетичні смаки та естетична уява. Естетична міра для проведення естетичної оцінки може бути реалізована як загальна, реальна та повна.
Загальна естетична міра –система якісних ікількісних шкал, які включають шкалу назв, порядкову шкалу та шкалу інтервалів.
Реальна естетична міра –система шкал, суміщених із базовими зразками.
Повна естетична міра –формується на базі реальної естетичної міри з врахуванням загальнолюдських цінностей.
Диференційований метод оцінки естетичних властивостей товарівпередбачає оцінювання окремих показників.
Комплексний метод оцінки естетичних властивостей товарів передбачає оцінювання окремих груп естетичних властивостей з подальшим узагальненим оцінюванням виробу в цілому.