МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
При експлуатації господарських і інших об'єктів забороняється• здійснювати забір води з водних об'єктів, що істотно впливає на їхній стан; • здійснювати скидання стічних вод, що містять речовини для яких не встановлені гранично припустимі концентрації, або утримуючих збудників інфекційних захворювань. 4. Природокористувач зобов'язаний: • забезпечити дотримання встановлених нормативів викидів забруднюючих речовин і інших шкідливих впливів на атмосферне повітря; • організувати уловлювання, утилізацію, знешкодження шкідливих речовин чи відходів, повне виключення викидів забруднюючих речовин; • оснастити підприємства, установи й організації, незалежно від часу введення їх в експлуатацію, устаткуванням для очищення викидів в атмосферу забруднюючих речовин, а також засобами контролю за кількістю і складом речовин, що викидаються; • передбачити організацію санітарно-захисних зон навколо господарського об'єкта; • забезпечити вивіз забруднюючих атмосферне повітря відходів на підприємства, що використовують їх як сировину або спеціалізовані смітники; • розробити і здійснювати комплекс заходів щодо запобігання і скорочення викидів в атмосферу забруднюючих речовин від пересувних засобів і установок. 5. Прнродокористувачу забороняється: • здійснення викидів забруднюючих речовин і інших шкідливих впливів на атмосферне повітря без відповідного дозволу органа Госкомприроди; • перевищення встановлених нормативів викидів забруднюючих речовин, що впливають на стан здоров'я людини і навколишнє середовище виробничого, транспортного шуму, вібрації, електромагнітних полів, інших шкідливих впливів; • здійснення дій, спрямованих на штучну зміну стану атмосферного повітря й атмосферних явищ, якщо вони приводять до неблагополучного впливу на погоду і клімат; • виробництво і використання хімічних речовин і відходів виробництва, що шкідливо впливають на озоновий шар Землі; • спалювання різних видів сміття і відходів виробництва і споживання, у тому числі токсичних, відкритим способом і без очищення газів, що відходять, у спеціальних установках. Забороняєтьсятакож введення в експлуатацію нових і реконструйованих підприємств, споруд та інших об'єктів, що не задовольняють вимогам по охороні атмосферного повітря; порушення правил експлуатації, а також не використання наявних споруджень, устаткування, апаратури очищення і контролю викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Не допускається експлуатація пересувних засобів з перевищенням установлених нормативів викидів забруднюючих речовин. Установлено заборонуна виробництво, постановку на державний облік і експлуатацію транспортних і інших пересувних засобів, що не мають сертифікатів, що містять зведення про відповідність умісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах установленим нормативним викидам. Не дозволяється розміщення в населених пунктах териконів, відвалів, складування промислових відходів, побутового сміття й інших відходів, що є джерелами забруднення атмосферного повітря. З метою підтримки якості атмосферного повітря на безпечному для людей рівні органами спеціалізованого контролю здійснюється державний облік (інвентаризація) несприятливих впливів на нього, а також спостереження (моніторинг) за станом атмосферного повітря і джерел його забруднення. Лекція № 6
|
||||||||
|