МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКАНАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Дисципліни “МЕНЕДЖМЕНТ” Київ – 2010
Підготовлено доктором біологічних наук, професором О.В. Баєвою
Схвалено Вченою радою Міжрегіональної Академії управління персоналом Баєва О.В.Менеджмент. ― К.: МАУП, 2010. – 18 с.
Методична розробка містить пояснювальну записку, навчально-тематичний план, програмний матеріал дисципліни, методичні вказівки до виконання контрольної роботи, завдання для контрольних робіт, а також список рекомендованої літератури.
© Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Основною метоювивчення навчальної дисципліни “Менеджмент” є освоєння теоретичних та науково-методичних знань, практичних умінь та навичок, які базуються на раніше отриманих знаннях та вміннях з гуманітарних та економічних дисциплін. Завданнямнавчальної дисципліни євивчення основних категорій науки управління як системи наукових підходів до керівництва організаціями або їх підрозділами з урахуванням факторів внутрішнього та зовнішнього середовища; функцій управління і процесів розробки та прийняття управлінських рішень, методів використання базових інструментів управління організаціями. Курс “Менеджмент” складається з двох основних змістовних модулів: 1) Поняття та сутність менеджменту. Функції та методи менеджменту. 2) Керівництво як об’єднувальна функція менеджменту. Як результат після вивчення дисципліни “Менеджмент” студенти гуманітарних спеціальностей повинні бути здатні: · визначати і описувати характеристики основних елементів системи управління організацією; · розуміти роль і місце менеджменту в організації, визначати необхідні йому в роботі якості і описувати зміст своєї роботи; · пояснювати комплексний характер взаємодії людини в організації; · визначати дію зовнішнього оточення на цілі і стратегію організації в її взаємодії с цим оточенням; · сприймати прояви тих чи інших сторін дії між особистісних і групових процесів, що відбуваються в організації і визначають характер і стан організаційної культури; · знати, як проводяться організаційні зміни і в якому зв’язку вони знаходяться із змінами індивіду. Методика викладання менеджменту передбачає використання конкретних ситуацій та практичних завдань під час навчання. Семестровий контроль знань проводиться у формі заліку та екзамену. Залік полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу на підставі результатів його роботи на практичних заняттях і виставляється під час співбесіди або контрольної роботи із урахуванням результатів складання рубіжних атестацій. Екзамен з дисципліни “Менеджмент” має за мету перевірку знань студентів з теорії і виявлення навичок застосування отриманих знань при вирішенні практичних завдань, а також навичок самостійної роботи з навчальною і науковою літературою. Екзаменаційний білет складається з двох теоретичних питань та практичного ситуаційного чи аналітичного завдання. Курс “Менеджмент” вивчається після опанування студентами: навчальних дисциплін з правознавства, основ психології і педагогіки, політичної економії. НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
|
||||||||
|