МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ
Методичні рекомендації до написання курсової роботи напрям підготовки 6.010104 «Професійна освіта. Товарознавство»
Переяслав-Хмельницький – 2013 ББК УДК Автори: Зленко А.М. – кандидат історичних наук, доцент кафедри професійної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Ісайкіна О.Д. – кандидат історичних наук, доцент кафедри професійної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».
Рецензенти: Барно О.М. – доктор педагогічних наук, професор кафедри професійної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Навальна М.І. – доктор філологічних наук професор кафедри професійної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».
Методичні рекомендації до написання курсової роботи з дисципліни «Поведінка споживачів» містять загальні вказівки до написання курсової роботи, положення, порядок вибору теми і етапи виконання, характеристику структури та змісту курсової роботи, методику підбору літератури, а також вимоги до її оформлення. Тематика курсових робіт складена з урахуванням специфіки дисципліни і особливостей сучасного соціально-економічного розвитку України.
Обговорено та схвалено навчально-методичною радою фінансово-гуманітарного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»протокол №2 від 09.10.2013 р. ЗМІСТ
1. Загальні положення.............................................................................................5
2. Вибір та затвердження теми курсової роботи..................................................6
3. Структура і зміст курсової роботи……………………………….........................7
3.1. Вступ..................................................................................................................7
3.2. Основна частина...............................................................................................8
3.2.1. Розділ перший................................................................................................8
3.2.2. Розділ другий.................................................................................................8
3.2.3. Розділ третій..................................................................................................8
3.3. Висновки...........................................................................................................8
4. Оформлення списку використаних джерел та літератури .............................9
5. Проведення дослідження і написання роботи.................................…............10
5.1. Вимоги до оформлення курсової роботи……………..………………...........11
6. Порядок подання та захисту курсової роботи…………....................................14
7. Тематика курсових робіт з дисципліни «Поведінка споживачів»………....17
8. Рекомендована література…………………………………………………….18
9. Додатки..................................................................................................................19 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Виконання курсової роботи з дисципліни «Поведінка споживачів» є однією з складових частин навчального процесу і являє собою завершення вивчення дисципліни при підготовці бакалаврів. Це один із видів індивідуальних завдань науково-дослідного характеру, який має на меті не лише поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальної дисципліни, а й застосування їх при вирішенні конкретного фахового завдання, здобуття вміння самостійно працювати з навчальною і науковою літературою, комп’ютерною технікою, використовуючи сучасні інформаційні засоби та технології. Метою написання курсової роботи є: - закріплення та поглиблене засвоєння програмного матеріалу з дисципліни «Поведінка споживачів» в цілому і його окремих проблем зокрема; - набуття навичок самостійного дослідження складних економічних явищ і процесів; - навчання критичному аналізу першоджерел, монографій, збірників, періодичних видань; - практичне застосування методів збору, обробки й аналізу фактичного матеріалу; - розвиток вміння логічно обґрунтовувати положення і висновки, що висуваються. Курсова робота повинна бути виконана на високому теоретичному і практичному рівні. Важливе значення при виконанні курсової роботи має добір літератури. При цьому можуть бути використані підручники, навчальні посібники, монографії, наукові статті. Обов'язковим є вивчення законодавчих актів, інструктивних та нормативних документів. Матеріал курсової роботи повинен відповідати таким вимогам: - автор може розглядати суперечливі судження інших авторів, але сам має дотримуватись лише одного судження про предмет дослідження; - кожна висловлена думка або твердження мають бути достатньо обґрунтованими; - кожний розділ повинен завершуватись висновками. Бажано курсову роботу виконувати з використанням комп'ютерної техніки. Результати розрахунків в розділах мають бути тісно пов'язані з іншими розділами роботи. Основними етапами виконання курсової роботи є: - вибір теми курсової роботи; - підбір літератури і складання бібліографії з обраної теми; - складання попереднього плану роботи; - вивчення літературних джерел, уточнення плану і підготовка матеріалів до написання тексту, підбір матеріалу для обробки на ПК; - написання тексту і оформлення курсової роботи.
|
||||||||
|