МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Побудова інтегрованої бази данихДля побудови інтегрованої бази даних з управління СТО обираємо програмне забезпечення Microsoft Access. База даних (БД) - це сукупність взаємозв'язаних даних, що зберігаються разом. Дане рішення обґрунтоване тим, що в цьому середовищі доволі легко працювати і воно має багато переваг. Одна з основних переваг СУБД Ассеss полягає у тому, що вона має прості та зручні засоби обробки кількох таблиць у одній базі даних, може працювати з текстовими файлами. База даних зберігає сукупність даних і об'єктів, що відносяться до певного завдання. Вона допомагає нам упорядкувати інформацію по різних ознаках і дозволяє швидко робити вибірку з довільним поєднанням ознак. Як дані може використовуватися будь-яка інформація, що зберігається на диску комп'ютера: поєднання символів, слова, файли, малюнки, об'єкти і так далі. Методи введення і зберігання даних визначають структуру бази даних. Access дозволяє створювати реляційні бази даних, в яких дані зберігаються у вигляді таблиці. Його можна використовувати для аналізу даних, для створення динамічних веб-сторінок, в яких автоматично відображуватимуться зміни даних. З його допомогою можна створювати додатки баз даних, наприклад додатки клиент/сервер. Сформулюємо попередній перелік даних, що необхідний для отримання управлінської інформації. Фінанси 1.Прізвище платника 2.Отримано в касу суму грн. згідно наряд-замовлення 2.Видано з каси готівкових грошей, грн.. 3.Отримано грн. на рахунок за виконані роботи та продані запчастини згідно наряд-замовлень 4.Оплачено з рахунку вартість запчастин 5. Оплачено з рахунку вартість робіт Клієнти П,І,Б клієнта 2.Найменування фірми замовника 3.Державний реєстраційний номер автомобіля 4.Марка автомобіля 5.№ кузова 6.№ двигуна 7.Конт. телефонний номер клієнта 8.Статус клієнта (постійний – новий) 9.Найменування фірми-підрядника 10.Конт. телефонний номер фірми -підрядника 11.Зміст претензії, скарги на якість виконання робіт Процеси 1.№ наряд замовлення 2.Прізвище виконавця робіт 3.Дата, година початку роботи з ремонту та обслуговування 4.Дата, година завершення роботи із ремонту та обслуговування 5.Найменування переліку робіт з ремонту та обслуговування 6.Обсяг роботи з ремонту та обслуговування, (нормо-годин) 7.Найменування переліку запчастин згідно наряд-замовлення 8.Найменування переліку виконаних рекламаційних робіт 9.Обсяг рекламаційних робіт (нормо-годин)
|
||||||||
|