Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нестандартний маркетинг

Кафедра обліку і аудиту

Повідомлення

на тему:

«Нестандартний маркетинг»

 

 

Виконала:

студентка 1-інт. групи 4 курсу напряму

підготовки 6.030509 «Облік і аудит»

Касьян Ірина Ігорівна

 

 

Рівне -2015

Нестандартний маркетинг

Єдиного визначення нестандартного маркетингу на ринку не існує. Рекламодавці включають в нестандартний маркетинг різні види реклами. Він дозволяє доносити рекламне повідомлення, або заклик до купівлі безпосередньо індивідуального споживача. У цьому випадку повідомлення маркетингу носить максимально особистісний і індивідуальний характер, місце дії максимально наближається до місця продажу або до місця, де приймається рішення про покупку.

Нестандартний маркетинг включає в себе партизанський маркетинг, найпоширенішими видами якого вважаються прихований і вірусний маркетинг, коли інформацію про продукт поширюють самі споживачі.

Партизанський маркетинг - будь-які маркетингові заходи, що виходять за рамки загальноприйнятих способів просування товарів і послуг. Як правило, мова йде про акції провокаційного, а іноді й скандального характеру, які дозволяють максимально ефектно представити товар потенційному клієнтові.

Вірусний маркетинг - це спосіб просування бренду в інтернеті, який полягає в тому, що інформацію про компанію поширюють самі споживачі шляхом особистих рекомендацій. Тобто створюються такі умови, при яких ваш товар або послуги активно рекомендують самі клієнти. Вірусний маркетинг органічно вливається в інструментарій прихованого.

Прихований маркетинг - це різновид партизанського маркетингу, тобто кампанії будуються так, що споживачі і не припускають, що піддаються впливу реклами.

Перераховані вище види нестандартного маркетингу спрямовані на непряме просування товару, шляхом формування позитивного іміджу компанії.

Перевага нестандартного маркетингу полягає в тому, що він пропонує товар приховано, не нав'язуючись. Нестандартний маркетинг викликає більшу довіру споживачів, ніж звичайна реклама.

Одну з перших нестандартних маркетингових кампаній провів в Росії відомий виробник коньяку. Підіслані студенти відвідували питні заклади і вимагали саме цю торгову марку. Отримавши відмову, вели себе шумно і навіть влаштовували бійки. Результат за допомогою нестандартного маркетингу був досягнутий - про події навколо нового алкогольного бренду написали в газетах.

Як вважають теоретики, будь-який продукт - це на 15% технології, на 85% - чистий маркетинг. Тому нестандартні маркетингові ідеї просування товару - відмінний спосіб прориву на російський ринок. Тим більше що російський брендинг відмінний від західного, де марка складається роками і навіть десятиріччями.

Найчастіше рекламісти використовують нестандартний маркетинг вимушено, оскільки звичайними засобами охопити цільову аудиторію не завжди можливо, або існує заборона на пряму рекламу. Іноді коли якийсь бренд починає своє існування, йому доводиться використовувати методи нестандартного маркетингу, тому що традиційні методи занадто дорогі.

1. Першою в нашому огляді буде реклама лаку для нігтів Rimmel Quick Dry. Дана кампанія проходила в Лондоні, недалеко від великих торгових центрів. Сама метафора реклами проста - лак для нігтів Rimmel Quick Dry дуже швидко засихає. Настільки швидко, що навіть стали можливі такі ситуації, як зображена на фото. В цілому, увагою жінок ця установка не обділена. Багато хто зупинявся і оглядав конструкцію. Крім того, фотографії даної події розійшлися в інтернеті.

2. Ще один помітний проект - це промо до фільма Квентіна Тарантіно "Вбити Білла". В плані привертання уваги воно обходить попередню роботу на кілька порядків. При цьому в мене виникають питання з приводу того, як влада міста взагалі дозволила розміщення подібного стенду. Але виглядає ефектно.

3. Один із найвідоміших прикладів Ambient-реклами. В цей огляд я його включаю тому що ідея дуже вже хороша. Проста дорога, на якій Mr. Proper показує, наскільки хорошим миючим засобом він є.

4. Ikea вже не перший раз займається облаштуванням автобусних зупинок. Був випадок, коли в японському метро з"явились вагони, в яких всі меблі були з IKEA. На цей раз приклад дещо простіше. Звичайна автобусна зупинка, облаштована меблями з IKEA.

5. Компанія Duracell зробила дуже вмілу рекламу на території Малайзії. Як бачите, навіть постійно працюючий ескалатор може рухатися так довго завдяки тому, що всередині використовуютсья батарейки Duracell.

6. І знову про метро. На цей раз я би хотів відзначити рекламу шампуню Pantene Pro-V в Китаї. По-моєму, зроблено блискуче. Очевидно, що всі перехожі звернули увагу на дану рекламу.

 




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.