МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 23Підприємство виготовляє прилади трьох типів А, В, С, які реалізує відповідно по 60 у.о., 70 у.о., 115 у.о. за прилад. Трудомісткість їх виготовлення задано відношенням 1:2:3. Раніше підприємство виготовляло тільки прилади типу А в кількості 900 одиниць на добу. Однак зміна об’єму поставок сировини дозволить за період, що планується, випускати за добу 1000 приладів. Для виготовлення кожного з приладів (А,В,С) необхідним є датчик того ж типу як і прилад (А,В,С). Ці датчики поставляються на завод в кількості, що дозволяє виготовляти не більш ніж 400, 500 і 200 приладів відповідного типу А,В,С на добу. Побудуйте модель, на основі якої можна сформулювати задачу визначення місячних планів по об’єму реалізації і асортименту приладів, що виробляються на підприємстві з максимальним прибутком від реалізації. Розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL “Пошук рішення”. Варіант 24 Виробничі можливості кожного з 7 заводів об’єднання, що виконують в зазначений термін один з 5 замовлень, які є у портфелі замовлень. Дані про затрати на виконання замовлень (в тис. грн.) записані в таблиці Таблиця 4.1.17
Побудуйте модель, на базі якої можна сформулювати задачу знаходження варіанта розподілення замовлень з мінімальними витратами об’єднання на його виконання. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
Варіант 25 Склад виробляє два види продукції: обрізну дошку і брус. Для виготовлення 1 м3 бруса потрібно 2,5 м3 сосни або 3 м3 ялини. Для виготовлення 1 м3 дошки потрібно 3 м3 сосни або 3,5 м3 ялини. Максимальні добові запаси сосни - 200 м3, ялини - 300 м3. Добовий попит на брус – 100 м3, на дошку – 150 м3 при оптових цінах за 1 м3 бруса -200000 грн., за 1 м3 дошки - 300000 грн. Визначить оптимальні обсяги випуску бруса і дошки і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення». Варіант 26 Зерно з 4 районів необхідно перевезти до 3 елеваторів. Очікуваний врожай зерна в районах становить в 1-му – 400 тис. ц, у 2-му – 500 тис. ц, у 3-му – 800 тис. ц, у 4-му – 500 тис. ц. Потужність елеваторів становить відповідно 700 тис.ц, 800 тис.ц та 700 тис.ц витрати на перевезення 1 ц зерна з району до елеватора наведені в таблиці. Таблиця 4.1.18
Складіть математичну модель задачі, що дозволяє визначити оптимальний план перевезень зерна з мінімальними транспортними витратами. Розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL “Пошук рішення”.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|