Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2.

Задано масив X(M). Сформувати, використовуючи його елементи, масив Y(M) наступним чином: додатні елементи масиву X розмістити на початку масиву Y; від¢ємні елементи масиву X замінити на середнє арифметичне додатних елементів масиву X і розмістити їх в масиві після додатних; нульові елементи розмістити в кінці масиву Y.

 

Програма (Блок-схема представлена на рис. 3)

#include <stdio.h>

/*Обробка одновимірного масиву*/

main()

{

float x[100];

float y[100];

int i, m, kol, j;

float s, sar;

printf(“Введіть кількість елементів в масиві:”);

scanf(“%d”,&m);

/*Ввід елементів масиву*/

for(i=0;i<m;i++)

scanf(“%d”,&x[i]);

s=0;kol=0;

/*Знаходження суми додатних елементів масиву*/

for(i=0;i<m;i++)

{

if(x[i]>0){s+=x[i];kol++;}

}

sar=s/kol;

/*Формування нового масиву*/

j=0;

for(i=0;i<m;i++)

{

if(x[i]>0)

{

j++;

y[j]=x[i];

}

}

for(i=0;i<m;i++)

{

if(x[i]<0)

{

j++;

y[j]=sar;

}

}

for(i=0;i<m;i++)

{

if(x[i]==0)

{

j++;

y[j]=0;

}

}

printf(“\n”);

for(i=0;i<m;i++) printf(“%g”,y[i]);

printf(“\n””sar=%g”, sar);

}

Контрольні запитання

1. Означення поняття масиву.

2. Оголошення масиву у програмі.

3. Способи присвоєння значень елементам масиву.

4. Поняття розмірності масиву.

5. Які бувають масиви?

 




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА | ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.