Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Як з'являються в програмі символьні константи і змінні? Які значення вони можуть приймати?

2. Яке максимальне число символів можна вивести в рядку символьної таблиці для Вашого варіанта завдання?

3. Чому кодові таблиці в роботі мають розмір 16х16 елементів?

4. Яким образом перетворити великі букви в маленькі і навпаки? Чи годиться стандартний спосіб перетворення для російських букв?

5. Чим відрізняються 1, 0х1, '1' ? А чим відрізняються 21, 021, 0х21, '21', '\21'?

ДОДАТКИ

/*Програма для дослідження маніпуляторів, що впливають на основу системи числення*/

# include <iostream.h>

# include <iomanip.h>

int i;

void main (void)

{

i=35;

cout<<i<<endl;

cout<<oct<<i<<" "<<i<<dec<<" "<<i<<endl;

cout<<hex<<i<<" "<<i<<endl;

cout.setf (ios::showbase);

cout<<setbase(10)<<i<<" "<<setbase(8)<<i<<" "<<setbase(16)<<i;

cout.unsetf (ios::showbase);

cout<<setbase(10)<<i<<" "<<setbase(8)<<i<<" "<<setbase(16)<<i;

cout<<" "<<setbase(2)<<i<<endl ;

}

 

//Програма – заготівля для виводу таблиці на друк

# include <iostream.h>

int instroki, instolbca;

const char cinitletter="A";

char cletter ;

void main (void)

{

cletter=cinitletter;

for(instroki=0;instroki<16;instroki++)

{

for(instolbca=0;instolbca<16;instolbca++)cout<<cletter<<" ";

cout<<endl;

cletter++;

}//кінець зовнішнього for

}//кінець main

МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ РОБОТИ

1. Скласти текст програми для друку кодової таблиці, тобто символів з кодами від 0 до 255. Формат таблиці визначається відповідно до варіанта завдання. При виводу таблиці врахувати, що не кожен символ можна надрукувати. Якщо символ не можна надрукувати, замість нього варто друкувати символ «*». Під таблицею додатково вивести символи, що належать групі, визначеній у варіанті завдання (допускається вивід в один рядок).

2. Налагодити програму друку кодової таблиці з видачею результатів на дисплей. Рекомендується фрагмент, що виводить окремий елемент таблиці, оформити у вигляді функцій в окремому файлі.

3. Вивести результати роботи у файлі, для чого отриманий у результаті трансляції *.ехе – файл запустити з параметром > result.dat., перенаправляючи стандартний потік у файл. Отриманий файл надрукувати.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації зо вибору імен змінних і функцій | ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.