МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. Як з'являються в програмі символьні константи і змінні? Які значення вони можуть приймати? 2. Яке максимальне число символів можна вивести в рядку символьної таблиці для Вашого варіанта завдання? 3. Чому кодові таблиці в роботі мають розмір 16х16 елементів? 4. Яким образом перетворити великі букви в маленькі і навпаки? Чи годиться стандартний спосіб перетворення для російських букв? 5. Чим відрізняються 1, 0х1, '1' ? А чим відрізняються 21, 021, 0х21, '21', '\21'? ДОДАТКИ /*Програма для дослідження маніпуляторів, що впливають на основу системи числення*/ # include <iostream.h> # include <iomanip.h> int i; void main (void) { i=35; cout<<i<<endl; cout<<oct<<i<<" "<<i<<dec<<" "<<i<<endl; cout<<hex<<i<<" "<<i<<endl; cout.setf (ios::showbase); cout<<setbase(10)<<i<<" "<<setbase(8)<<i<<" "<<setbase(16)<<i; cout.unsetf (ios::showbase); cout<<setbase(10)<<i<<" "<<setbase(8)<<i<<" "<<setbase(16)<<i; cout<<" "<<setbase(2)<<i<<endl ; }
//Програма – заготівля для виводу таблиці на друк # include <iostream.h> int instroki, instolbca; const char cinitletter="A"; char cletter ; void main (void) { cletter=cinitletter; for(instroki=0;instroki<16;instroki++) { for(instolbca=0;instolbca<16;instolbca++)cout<<cletter<<" "; cout<<endl; cletter++; }//кінець зовнішнього for }//кінець main МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ РОБОТИ 1. Скласти текст програми для друку кодової таблиці, тобто символів з кодами від 0 до 255. Формат таблиці визначається відповідно до варіанта завдання. При виводу таблиці врахувати, що не кожен символ можна надрукувати. Якщо символ не можна надрукувати, замість нього варто друкувати символ «*». Під таблицею додатково вивести символи, що належать групі, визначеній у варіанті завдання (допускається вивід в один рядок). 2. Налагодити програму друку кодової таблиці з видачею результатів на дисплей. Рекомендується фрагмент, що виводить окремий елемент таблиці, оформити у вигляді функцій в окремому файлі. 3. Вивести результати роботи у файлі, для чого отриманий у результаті трансляції *.ехе – файл запустити з параметром > result.dat., перенаправляючи стандартний потік у файл. Отриманий файл надрукувати.
|
||||||||
|