МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. Що таке клас, для чого він потрібен? 2. Як оголошуються відкриті члени класу? 3. Як визначити функції-члени set_a() і get_a()? 4. Як створити новий об’єкт класу? 5. Наведіть приклади на користь існування відкритої функції get_a(). 6. Наведіть приклад існування відкритої змінної-члену. 7. Як створюється класstack,що реалізує стек, який можна використовувати для збереження символів? 8. Наведіть синтаксис опису класу.
ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ. Варіант 1. Описати клас, що реалізує стек. Написати програму, що використовує цей клас для моделювання Т- образного сортувального вузла на залізниці. Програма повинна розділяти на два напрямки потяг, що складається з вагонів двох типів (на кожен напрямок формується потяг з вагонів одного типу). Передбачити можливість формування потягу з файлу з клавіатури.
Варіант 2. Створіть класcard, що підтримує каталог бібліотечних карток. Цей клас повинний зберігати заголовок книги, автора і число екземплярів на руках. Заголовок і автора треба зберігати у вигляді рядка символів, а кількість екземплярів — у вигляді цілого числа. Використовуйте відкриту функцію-член store() для запам'ятовування інформації про книги і відкриту функцію-член show() для виводу інформації на екран. У функції main() коротко продемонструйте роботу створеного класу.
Варіант 3. Створіть клас з циклічною чергою цілих. Зробіть чергу довжиною 100 цілих. У функцію main() включіть коротку демонстрацію її роботи. Варіант 4. Описати клас, що реалізує бінарне дерево, що має можливість додавання нових елементів, видалення існуючих, пошуку елементів по ключу, а також послідовного доступу всіх елементів. Написати програму, що використовує цей клас для представлення англо-російського словника. Програма повинна містити меню, що дозволяє здійснити перевірку всіх методів класу. Передбачити можливість формування словника з файлу і з клавіатури.
Варіант 5. Побудувати систему класів для опису плоских геометричних фігур: коло, квадрат, прямокутник. Передбачити методи для створення об'єктів, переміщення на площини, зміни розмірів і обертання на заданий кут. Написати програму, що демонструє роботу з цим класом. Програма повинна містити меню, що дозволяє здійснити перевірку всіх методів класу.
|
||||||||
|