Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛІТЕРАТУРА

Основна:

  1. Атаман О.B. Патологічна фізіологія в запитаннях і відповідях. Навч. посібник. – Вінниця: Нова книга, 2007. – 511 с.
  2. Патологічна фізіологія: Підручник / М.Н. Зайко, Ю.В. Биць та і інші. – К.: Вища школа, 1995. – 615 с.

Додаткова:

  1. Клінічна пульмонологія / За ред. Сахарчука І.І. – К.: Книга плюс, 2003. – 368 с.
  2. Гриппи М.А. Патофизиология легких. – М.; Спб.: Невский Диалект, 2000. – 344 с.
  3. Регеда М.С., Гайдучок І.Г. Пульмонологія: навч. посібник, друге вид., переробл. та доп. – Львів, 2000. – 436 с.
  4. Невідкладні стани: Навчальний посібник / За ред. Регеди М.С., Кресюна В.Й. – Вид. друге доп. та переробл. – Львів, 2003. – 891 с.

Тема 4. ГІПОКСІЇ

І. Актуальність теми

Тканинне дихання – це процес поглинання тканинами кисню. У забезпеченні тканин киснем приймають участь серцево-судинна система, дихальна і система крові. Тому порушення в цих системах відбиваються на функції тканинного дихання. В той же час розлад однієї системи компенсується посиленням іншої, а при недостатності цих компенсаторних реакцій і при порушенні здатності самих тканин утилізувати кисень виникає гіпоксія.

ІІ. Конкретні цілі

  1. Знати загальні закономірності виникнення, розвитку та завершення гіпоксичних станів.
  2. Уміти розділяти захисно-пристосувальні явища при гіпоксії та пристосування в системі утилізації кисню і його транспор­тування.
  3. На експериментальних моделях гіпоксичної та гемічної гіпок­сії вміти оцінити стан реактивності організму, функціональ­ний стан центральної нервової системи, вихідний рівень обмі­нних процесів стійкості організму в умовах кисневого голоду­вання.
  4. Знати, що отруєння в промисловому виробництві можуть бути причиною кисневого голодування.

 




Переглядів: 257

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІ. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ | ІІІ. Базові знання, вміння, навички необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.