![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вікторина «Хто і про кого говорить?»(Портретні риси та характеристики устами персонажів драми.) 1. А чом же в тебе очі не зелені? 2. У тебе голос чистий, як струмок… 3. Чудна у тебе мова, але якось так добре слухати… 4. Ся жінка хижа, наче рись. 5. …То було таке покірне, добре, хоч прикладай до рани… 6. Ну, дівонько, хоч ти душі не маєш, та серце добре в тебе. 7. Уже таких відьом, таких нехлюй, як ти, світ не відав! 8. Не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись. 9. ..Я не люблю її – вона лукава, як видра. 10. Тобі б усе ганяти по шурхах з приблудою, з накидачем отим! 11. Ну, вже й невісточка! І де взялася на нашу голову? 12. …А все ж я мушу признатися – таки старого шкода, бо він умів тримати з нами згоду. 13. Бач, їм така невістка не до мислі… Вони не люблять лісового роду… 14. Ой, як же плаче серце по тобі, єдиний друже мій!
Тести до драми 1. Лукаш причарував Мавку… а) грою на скрипці; б) піснею; в) грою на сопілці. 2. Дядько Лев – це… а) лісник; б) сільський крамар; в) брат матері Лукаша. 3. Дядько Лев ставився до Мавки… а) як до людини, з повагою; б) зневажливо; в) байдуже. 4. Мати Лукаша ставилась до Мавки… а) прихильно; б) вороже; в) байдуже. 5. Килина – це… а) родичка Лукашів; б) молода вдовиця; в) сестра Мавки. 6. Лукаш одружився з… а) Мавкою; б) Русалкою; в) Килиною. 7. Перелесник – це… а) сільський хлопець; б) лісова істота, вродливий юнак; в) син дядька Лева. 8. Перелесник залицявся до… а) Мавки; б) Килини; в) Русалки. 9. Дядько Лев… а) виїхав до міста; б)загину від нещасного випадку; в) помер. 10. За життя дядько Лев оберігав… а) красуню березу на подвір'ї; б) старого дуба; в) розкішну калину на узліссі. 11. Лукаш став байдужим до Мавки, тому що… а) Мавка зрадила йому; б) він покохав Килину; в) він піддався сірим буденним обставинам життя. 12. У кінці драми Лукаш… а) покинув ліс назавжди; б) став жити з Мавкою; в) загинув.
|
||||||||
|