Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи контролю

Одним з суттєвих елементів процесу навчання є перевірка знань, вмінь та навиків, отриманих студентами. Проводяться наступні види контролю: проводять поточний, тематичний та підсумковий контроль.

Призначення поточного контролю - перевірка засвоєння та оцінка результатів кожного заняття, постійне вивчення викладачем роботи усієї групи та окремих студентів.

Тематичний (періодичний) контроль перевіряє ступені засвоєння матеріалу за окремими розділами як цілою групою, так й окремими студентами.

Підсумковий контроль проводиться у кінці семестру. Його завдання - зафіксувати максимум підготовки, яка забезпечить подальше навчання студентів.

Підсумковий контроль проводиться на основі рейтингової системи оцінювання знань студентів. Рейтингова система включає три компоненти:

· оцінка за виконання практичних завдань, одержана під час проміжного контролю;

· оцінка за написання реферату;

· оцінка за контрольну роботу за кожним модулем.

За кожним модулем максимальна кількість отриманих балів становить 35. Причому бали розподіляються так:

· усна відповідь - 3 бали;

· поточне тестування - 3 бали;

· написання реферату - 5 балів;

· виконання контрольної роботи - 15 балів.

· ректорська контрольна робота - до 5 балів.

· виконання індивідуального завдання – до 5 балів.

Оцінювання реферату відбувається з урахуванням повноти розкриття теми, кількості опрацьованих літературних джерел, повноти інформаційної бази.

Розподіл балів за результатами контрольної роботи здійснюється так:

· вірна відповідь на одне теоретичне питання - 2 бали;

· неповна вірна відповідь на одне теоретичне питання - 1 бал;

· не вірна відповідь на одне теоретичне питання - 0 балів;

· вірне визначення категорії - 1 бал;

· неповна вірне визначення категорії - 0,5 бали;

· не вірне визначення категорії - 0 балів;

· вірна відповідь на 1 тестове завдання – 0,5 балів (загальна сума балів за тестами становить - 5 балів).

За умови, коли студент за поточним контролем не набрав 40 балів,він не допускається до іспиту. Студент, який зі підсумком всіх теоретичних та тестових завдань набрав 70 балів може претендувати на оцінку «відмінно» без участі у процесі іспиту.

Оцінка знань з урахуванням поточного контролю на іспиті відбувається згідно із затвердженим наказом по Університету. Результати іспиту оцінюються в діапазоні від 0 до 30 балів. Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результатами поточного контролю знань та виконання завдань, що виносяться на іспит. Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ЕСТS здійснюється в такому порядку:




Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи навчання | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.