МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типова схема державної реєстрації підприємства
Підприємці-громодяни, які здійснюють своюпідприємницьку діяльність без отримання статусу юридичної особи, подають тільки реєстраційну картку (у трьох примірниках), та квітанцію, яка підтверджує оплату за реєстрацію.
Переєстрація суб”єктів підприємницького бізнесу здійснюється в разі зміни: •форм власності; •організаційної форми; •назви суб”єкта бізнесу; •основних положень статуту;
Скасування державної реєстрації здійснюється: •за особистою заявою підприємця; •на основі рішення суду; •на основі рішення арбітражного суду у випадку визнання дій підприємця недійсними, або такими, що суперечать чинному законодавству, засновницьким документом; •при здійсненні нестатутної діяльності.
Ліквідація здійснюється: •за особистою ініціативою власника, підприємця; •після закінчення терміну, на який воно створювалось або після досягнення мети, яка буде поставлена прийого створенні; •за рішенням суду або арбітражного суду, за клопотанням банківських органів у випадку неплатоспроможності та при винанні його банкрутом; •за рішенням контролюючих органів у випадках систематичного або грубого порушення діючого законодавства; •на засаді інших рішень, які передбачені установчими документами та законодавчими актами України.
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ 1.Назвіть шляхи заведення власної справи. Які з них більш доцільні для підприємств торгівлі, харчування? 2.Які взаємовідносини між засновниками вирішують установчі документи? 3.Яку задачу вирішує статут і яку структуру він має? 4.З яких джерел формується статутний фонд і в яких формах можуть робитися внески? 5.Куди і які документи подають при державній реєстрації підприємства і підприємництва без утворення юридичної особи? Який порядок реєстрації встановлено? 6.В яких випадках і як здійснюється перереєстрація структур підприємницького бізнесу? 7.Назвіть шляхи припинення діяльності структур підприємницького бізнесу. Як розподіляється майно та обов”язки при різних формах реорганізації підприємницького бізнесу?
План 1.Вступ до маркетингу.Поняття маркетингу. 2.Основні цілі та завдання маркетингу. 3.Принципи та функції маркетингу. Рекомендована література: Л.4. с.6-26, 30-42 Л.5. с.6-17 , 33-39 Л.10. с. 7-19 Л.11 с.9-17
Міні-лексикон : маркетинг, ринок продавця, ринок покупця, концепції маркетингу, завдання маркетингу, цілі маркетингу, попит, потреба, принципи маркетингу, функції маркетингу.
1.Вступ до маркетингу. Поняття маркетингу.
Термін “Маркетинг”з”явився в економічній американський літературі наприкинці 19го початку 20го століть і означає “ринкова діяльність”.
Поняття “ринкова діяльність”передбачає застосування принципів, способів і методів продажу товарів і послуг покупцям з метою успішного задоволення їх потреб.
РИНОК- це централізований обмін товаром.
1.самозабезпечення 2.децентралізований ринок 3.централізований ринок
рибалка гончар рибалка гончар рибалка гончар фермер мисливець фермер мисливець фермер мисливець
ринок продавця ринок покупця - продавці мають більше влади - покупці мають більше влади - найактивнішими діячами - найактивніші “діячі ринку” ринку “є покупці” продавці
Характерні риси маркетингової орієнтації
•на широкому місці у керівника стоїть врахування потреб споживача, а не потреб фірми; •вищі посади займають не інженери, а менеджери, відповідальні за збут продукції; •виготовляється і продається те, що буде куплене, а не те що вдається виробити; •горизонт планування – довгостроковий, асортимент продуції – широкий.
економічна сторона включає
господарча сторона охоплює
комерційна сторона включає
Основні поняття маркетингу та їх характеристика
: 2.Підприємства та фірми мають можливість обирати цілі своєї діяльності.
Загальні Конкретні
•досягнення максимально - задоволення вимог споживачів можливою високого споживання; і споживачів; •досягнення максимального - задоволення частки ринку; споживчого задоволення; •надання широкого вибору - досягнення переваг над товарів, послуг; конкурентами; •підвищення якості життя. - активізація стимулювання збуту і рекламної діяльності; • - застосування нових методів дослідження ринку.
СПОЖИВАЧІ ТОВАРОВИРОБНИКИ ПІД-ВА ГУРТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ- СПОЖИВАЧІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ
ЕТАПИ РОЗВИТКУМАРКЕТИНГУ (ХХ ст.).
Маркетинг як сучасна філософія бізнесу грунтується на чотирьох основних принципах (основоположні правила)
-виготовляти те, - виявляти - здійснювати - запроваджувати що потрібно конкретні групи дослідження іновації на споживачам споживачів ринку, його підприємстві -дотримуватися на яких слід ємкості - створювати високих зорієнтувати - проводити нові товари стандартів діяльність аналіз продукцію якості підприємства ціноутворення, - застосовувати ефективності нові технології каналів збуту форми методів обслуговування стимулювання
Контрольні запитання
1.В чому полягає основна суть маркетиргу? 2.На основі яких принципів маркетинг виконує свої функції? 3.Яка різниця між поняттями “нужда”, “потреба”. Поясніть? 4.Вкажіть основні характерні риси маркетингової орієнтації підприємств. 5.Що таке попит?. Вкажіть його основні види. 6.Дайте пояснення послідовності зародження ринку? 7.Охарактеризуйте основні функції маркетингу.
План 1.Концепції маркетингового розвитку. 2.Процес управління маркетингом. 3.Нормативно – правова база маркетингової діяльності.
Рекомендована література: Л.4. с.30-42 Л.5. с.11-15, 32-39 Л.10. с. 13-16, 215-223 Л.11 с.15-17
Міні-лексикон :концепція маркетингу, управління, служба маркетингу
Світова практика маркетингової діяльності засвідчила п”ять основних концепцій розвитку маркетингу.
Концепція маркетингу
1 – суть полягає у зосереджені зусиль підприємств на вдосконалення виробництва товарів. Фірма скеровує зусилля на здешевлення виробництва товарів, підвищуючи тим самим обсяги їх реалізації. 2 - суть полягає у зосередженні фірмою зусиль на вдосконаленні товарів, їх параметрів, розробки значної кількості модифікації товару. 3 - орієнтована на покращення роботи із стимулювання збуту, рекламування, персонального продажу і пропоганди товарів і послуг. 4 - передбачає визначення і детальний аналіз ринку, пошук цільових сегментів, застосування комплексу дослідження ринкового середовища і конкуренції. 5 - пов”язана із скурпульозним вивченням потреб, запитів і вимог споживачів , сприяє оздоровленню громодян суспільства.
Управляти означає змінювати, вдосконалювати. Управління маркетингом – це організований процес реалізації опрацьованих планів і інших маркетингових концепцій в реальних умовах діяльності підприємства. Управління маркетингом є процесом прийняття рішень про діяльність фірми на ринку.
Формула маркетингу може бути представлена таким чином
Удосконалена формула виглядає так:
= + + +
Стратегічний маркетинг – це постійний аналіз потреб, сегментація, розробка концепції товарів,вибір ринків та стратегії розвитку фірми.
Операційний маркетинг – це активний процес (дія) спрямований на наявні ринки.
Для забезпечення функціонування підприємств на засадах маркетингу необхідно створити службу маркетингу.
Вибір залежить від: •розмірів підприємства; •специфіки товарів; •специфіки ринків. 3.Нормативно-правова база регламентує маркетингову діяльність українських підприємців. Державне регулювання потрібне - щоб створити нормативні умови для розвитку конкуренції, без якої ринок не може існувати.
На це спрямовані Закони України: •“Про захист прав споживача” (1991р.) •“Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності” (1992р) •“Про Антипольний комітет України” (1992р) •“Про захист від недобросовісної конкуренції” (1996 р) •“Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” (1994р) •“Про рекламу “ (1996 р) •“Про стандартизацію” (2001р).
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
1.Дайте коротку характеристику концепцій маркетингу.
2.Поясніть суть управління маркетингу.
3.Що включає в себе стратегічний та операційний маркетинг?
4.Назвіть основні організаційнф форми маркетингу.
5.Яка нормативно-правова база регламентує маркетингову діяльність в Україні?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|