Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типова схема державної реєстрації підприємства

 

Крок Назва послідовних дій підприємства
Заява (усно або письмово)
Подача засновницьких документів
Заповнення реєстраційної карти у трьох примірниках
Отримання ідентифікаційного коду ворганах статистики
Документ, що підтверджує оплату за реєстрацію(квитанція)
Виписка і видача свідоцтва про реєстрацію
Становлення на облік в органах статистики, пенсійному фонді, центрі зайнятості, фонді соціального страхування, податковій інспекції.
Звернення до місцевого відділу органів внутрішніх справ та отримання дозврлу на виготовлення печатки і штампів для заснованого підприємства.
Звернення підприємця до штампельно-гранувальної майстерні.
Звернення до натаріуса для засвідчення підпису підприємця (керівника, бухгалтера) на заповненій банківській карті у двох примірниках, копія свідоцтва.
Звернення до банківської установи для відкриття банківського рахунку.

 

Підприємці-громодяни, які здійснюють своюпідприємницьку діяльність без отримання статусу юридичної особи, подають тільки реєстраційну картку (у трьох примірниках), та квітанцію, яка підтверджує оплату за реєстрацію.

 

Переєстрація суб”єктів підприємницького бізнесу здійснюється в разі зміни:

•форм власності;

•організаційної форми;

•назви суб”єкта бізнесу;

•основних положень статуту;

 

Скасування державної реєстрації здійснюється:

•за особистою заявою підприємця;

•на основі рішення суду;

•на основі рішення арбітражного суду у випадку визнання дій підприємця недійсними, або такими, що суперечать чинному законодавству, засновницьким документом;

•при здійсненні нестатутної діяльності.
Припинення діяльності структур підприємницького бізнесу

РЕОРГАНІЗАЦІЯ
Злиттяпідприємства з іншими підприємствами і утворення в результаті цього процесу нового підприємства, до якого переходять усі майноі права та обов”язки цих двох підприємств;  
Приєднанняодного підприємства до другого. В цьому випадку до останього переходять усі майнові права та обов”язки підприємства, що приєдналось;  
Розподіл підприємствадо нових підприємств, що виникли в результаті цього активу, переходять, згідно з домовленістю сторін, за актом у відповідних частках (долях) майнові права та обов”язки підприємства, що розділилося;  
Виділення з підприємстваодного чи декількох нових підприємств, до яких переходять за актом (балансом) у відповідних частках (долях) майнові права та обов”яки реорганізованого підприємства;  
Перетворення одного підприємства в інше. До нового підприємства, що виникло, переходять усі майнові права та обов”язки колишнього підприємства.  

 

Ліквідація здійснюється:

•за особистою ініціативою власника, підприємця;

•після закінчення терміну, на який воно створювалось або після досягнення мети, яка буде поставлена прийого створенні;

•за рішенням суду або арбітражного суду, за клопотанням банківських органів у випадку неплатоспроможності та при винанні його банкрутом;

•за рішенням контролюючих органів у випадках систематичного або грубого порушення діючого законодавства;

•на засаді інших рішень, які передбачені установчими документами та законодавчими актами України.

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1.Назвіть шляхи заведення власної справи. Які з них більш доцільні для підприємств торгівлі, харчування?

2.Які взаємовідносини між засновниками вирішують установчі документи?

3.Яку задачу вирішує статут і яку структуру він має?

4.З яких джерел формується статутний фонд і в яких формах можуть робитися внески?

5.Куди і які документи подають при державній реєстрації підприємства і підприємництва без утворення юридичної особи? Який порядок реєстрації встановлено?

6.В яких випадках і як здійснюється перереєстрація структур підприємницького бізнесу?

7.Назвіть шляхи припинення діяльності структур підприємницького бізнесу. Як розподіляється майно та обов”язки при різних формах реорганізації підприємницького бізнесу?
Тема: Сутність, значення та види маркетингу.

 

План

1.Вступ до маркетингу.Поняття маркетингу.

2.Основні цілі та завдання маркетингу.

3.Принципи та функції маркетингу.

Рекомендована література:

Л.4. с.6-26, 30-42

Л.5. с.6-17 , 33-39

Л.10. с. 7-19

Л.11 с.9-17

 

Міні-лексикон : маркетинг, ринок продавця, ринок покупця, концепції маркетингу, завдання маркетингу, цілі маркетингу, попит, потреба, принципи маркетингу, функції маркетингу.

 

1.Вступ до маркетингу. Поняття маркетингу.

 

Термін “Маркетинг”з”явився в економічній американський літературі наприкинці 19го початку 20го століть і означає “ринкова діяльність”.

 

Поняття “ринкова діяльність”передбачає застосування принципів, способів і методів продажу товарів і послуг покупцям з метою успішного задоволення їх потреб.

 

РИНОК- це централізований обмін товаром.

 

 
 
СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ

 

 


1.самозабезпечення 2.децентралізований ринок 3.централізований ринок

 

рибалка гончар рибалка гончар рибалка гончар

 
 


фермер мисливець фермер мисливець фермер мисливець

 

 
 

 


ринок продавця ринок покупця

- продавці мають більше влади - покупці мають більше влади

- найактивнішими діячами - найактивніші “діячі ринку”

ринку “є покупці” продавці

           
   
 
   
ЗАГАЛЬНА СХЕМА ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ
 
 

 

 


Характерні риси маркетингової орієнтації

 

•на широкому місці у керівника стоїть врахування потреб споживача, а не потреб фірми;

•вищі посади займають не інженери, а менеджери, відповідальні за збут продукції;

•виготовляється і продається те, що буде куплене, а не те що вдається виробити;

•горизонт планування – довгостроковий, асортимент продуції – широкий.

       
   
СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ
 
 
- наявність фізичних і юридичних осіб; -можливості комунікаційних зв“язків , які базуються на порядності, чесності партнерів; -вільний вибір альтернативних рішень; можливості реально впливати на покращення економічного становища власної фірми, партнерів і конкурентів на ринку товарів

 


економічна

сторона

включає

 

 
 
-підготовку виробництва ( можливості потужностей, стан технологічної підготовки, трудові ресурси); -процес виготовлення товарної продукції; -забезпечення відповідних функцій служб і відділів -систему фінансово-економічних заходів фірми

 


господарча

сторона

охоплює

 

 

 
 
- виявлення потреб і залишків різних груп покупців, розробку і виготовлення товарів -встановлення ціни та інших стимулюючих факторів - виявлення раціональних шляхів доставки товарів у потрібній кількості за відповідним інформаційним супроводженням


комерційна

сторона

включає

 

 

 
 
МАРКЕТИНГ –ЦЕ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНА НА СТВОРЕННЯ ПОПИТУ ТА ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА ЧЕРЕЗ МАКСИМАЛЬНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА

 


Основні поняття маркетингу та їх характеристика

 

Елемент Коротка характеристика
Нужда Неусвідомлене бажання придбання товарів і послуг.
Потреба Усвідомлена нужда, спецефічний стан людей, який виникає в результаті відчуття недостатнього задоволення і спрямована на його зменшення і ліквідацію.
Бажання Зовнішня форма вияву потреби у специфічній, конкретній формі залежно від культурного ті інтелектуального рівня особистості громодянина.
Попит Бажання забезпечити потребу в товарах і послугах на ринку за допомогою грошей з врахуванням купівельної здатності.
Ринок Механізм об”єднання покупців і продавців товарів у процесі обміну.

 

 

 
 

 

 

       
 
Схема зародження ринку
   
 

 

 


:

2.Підприємства та фірми мають можливість обирати цілі своєї діяльності.

 
 
ЦІЛІ МАРКЕТИНГУ

 

 


Загальні Конкретні

 

•досягнення максимально - задоволення вимог споживачів

можливою високого споживання; і споживачів;

•досягнення максимального - задоволення частки ринку;

споживчого задоволення;

•надання широкого вибору - досягнення переваг над

товарів, послуг; конкурентами;

•підвищення якості життя. - активізація стимулювання

збуту і рекламної діяльності;

• - застосування нових методів

дослідження ринку.

 

 

 
 

 

 

           
 
Сприяє ефективному використанню ресурсів
 
 
Створює умови, які сприяють пристосуванню підприємства до вимог ринку
 
   
Сприяє розширенню асортименту і доступності товарів
 
   
Сприяє розширенню кола послуг та підвищенню якості товарів

 


       
   
 
 
СУБ“ЄКТИ   МАРКЕТИНГУ

 

 


СПОЖИВАЧІ

ТОВАРОВИРОБНИКИ

ПІД-ВА ГУРТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

ОРГАНІЗАЦІЇ- СПОЖИВАЧІ

СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ

 

 

ЕТАПИ РОЗВИТКУМАРКЕТИНГУ (ХХ ст.).

 

Етапи Періоди часу Назва періоду Характерні особливості
1. До 30-хр. “Товарної орієнтації” Прагнення виробників вдосконалити виробництво товарів, поліпшити їх якість.
2. 30 і - 50 р.р. “Збутової орієнтації” Максимальний продаж товарів найвищої якості високими споживачами властивостями за допомогою стимулювання факторів інформування.
3. 50 і р. середина 60 х р. “Ринкової орієнтації” Виробництво товарів високої якості з підвищеним попитом, поява служб і відділів ринкового дослідження, прогнозування попиту споживачів.
4. Середина 60х р – 70 р.р. “Становлення маркетингового управління” Управління фірмами з орієнтацією на ринок. Застосування методів формування попиту конкретних груп покупців, рекламування та пропоганда товарів, активізація виходу на зовнішній ринок.
5. Початок 80 р. Глобального застосування маркетингу Застосування маркетингових важелів та інструментів комплексу маркетингу сучасних способів передачі маркетингової інформації, врахування особливостей соціально етичного маркетингу.

 

Маркетинг як сучасна філософія бізнесу грунтується на чотирьох основних принципах (основоположні правила)

 

 
 

 

 


-виготовляти те, - виявляти - здійснювати - запроваджувати

що потрібно конкретні групи дослідження іновації на

споживачам споживачів ринку, його підприємстві

-дотримуватися на яких слід ємкості - створювати

високих зорієнтувати - проводити нові товари

стандартів діяльність аналіз продукцію

якості підприємства ціноутворення, - застосовувати

ефективності нові технології

каналів збуту форми

методів обслуговування

стимулювання

 

 

 
 

 

 


Комплексне дослідження ринку Розробка стратегії маркетингу Товарна політика Цінова політика Політика розподілу Просування товару Контроль маркетингу
Аналіз ринку   Вивчення конкурентів   Вивчення споживачів   Вивчення фірмової структури ринку   Вивчення товарної структури ринку Аналіз ситуації   Визначення маркетингових цілей   Розробка стратегії маркетингу   Оцінка альтернатив-них маркетингових стратегій Прийняття рішень про: розробку нових продуктів; модифікацію товарів зняття з виробництва   Планування асортименту продукції   Розробка упакавки   Організація сервісного обслугову-вання Вивчення інформації про ціни   Прогнозува-ння цін   Розробка цінової стратегії   Визначення цін Вибір опитувальних каналів збуту   Організація збуту продукції   Оцінка ефективності роботи мережі збуту   Аналіз реалізації продукції Вибір ефективних форм просування товарів   Організація реклами, стимулюва-ння збуту,персонального продажу , заходів “паблік рілейшнз”   Організація участі підприємств у ярмарках та виставках   оцінка ефективності просування продукції Ревізія маркетин-гового середовища   Ревізія стратегії маркетингу   Ревізія результати-вності маркетингу   Ревізія функціона-льних стладових маркетингу

 

 

Контрольні запитання

 

1.В чому полягає основна суть маркетиргу?

2.На основі яких принципів маркетинг виконує свої функції?

3.Яка різниця між поняттями “нужда”, “потреба”. Поясніть?

4.Вкажіть основні характерні риси маркетингової орієнтації підприємств.

5.Що таке попит?. Вкажіть його основні види.

6.Дайте пояснення послідовності зародження ринку?

7.Охарактеризуйте основні функції маркетингу.
Тема:Процес управління маркетингом.

 

План

1.Концепції маркетингового розвитку.

2.Процес управління маркетингом.

3.Нормативно – правова база маркетингової діяльності.

 

Рекомендована література:

Л.4. с.30-42

Л.5. с.11-15, 32-39

Л.10. с. 13-16, 215-223

Л.11 с.15-17

 

Міні-лексикон :концепція маркетингу, управління, служба маркетингу

 

Світова практика маркетингової діяльності засвідчила п”ять основних концепцій розвитку маркетингу.

 

Концепція маркетингу

Концепція вдосконалення виробництва
Концепція вдосконалення товарів  
Концепція збуту    
Концепція маркетингу    
Концепція соціально- етичного маркетингу  
5

 

 

1 – суть полягає у зосереджені зусиль підприємств на вдосконалення виробництва товарів. Фірма скеровує зусилля на здешевлення виробництва товарів, підвищуючи тим самим обсяги їх реалізації.

2 - суть полягає у зосередженні фірмою зусиль на вдосконаленні товарів, їх параметрів, розробки значної кількості модифікації товару.

3 - орієнтована на покращення роботи із стимулювання збуту, рекламування, персонального продажу і пропоганди товарів і послуг.

4 - передбачає визначення і детальний аналіз ринку, пошук цільових сегментів, застосування комплексу дослідження ринкового середовища і конкуренції.

5 - пов”язана із скурпульозним вивченням потреб, запитів і вимог споживачів , сприяє оздоровленню громодян суспільства.

 
 
Концепція маркетингу – це інтегрована, орієнтована на споживача і прибуток філософія бізнесу.

Управляти означає змінювати, вдосконалювати.

Управління маркетингом – це організований процес реалізації опрацьованих планів і інших маркетингових концепцій в реальних умовах діяльності підприємства. Управління маркетингом є процесом прийняття рішень про діяльність фірми на ринку.

 

Формула маркетингу може бути представлена таким чином

 
 
Маркетинг = Аналіз(стратегічний маркетинг) + дії (операційний маркетинг)  

 


Удосконалена формула виглядає так:

 
 
Контроль   перевірка стратегії і тактики


Управління маркетингом
Аналіз   аналіз ринку аналіз потреб
Реалізація розподіл завдань координація реалізації цілей
Планування встановлення мети визначення напрямків діяльності  

 

= + + +

 

 

Стратегічний маркетинг – це постійний аналіз потреб, сегментація, розробка концепції товарів,вибір ринків та стратегії розвитку фірми.

 

Операційний маркетинг – це активний процес (дія) спрямований на наявні ринки.

 

Для забезпечення функціонування підприємств на засадах маркетингу необхідно створити службу маркетингу.

 

 
 

 

 


Вибір залежить від:

•розмірів підприємства;

•специфіки товарів;

•специфіки ринків.

3.Нормативно-правова база регламентує маркетингову діяльність українських підприємців.

Державне регулювання потрібне - щоб створити нормативні умови для розвитку конкуренції, без якої ринок не може існувати.

 

На це спрямовані Закони України:

•“Про захист прав споживача” (1991р.)

•“Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності” (1992р)

•“Про Антипольний комітет України” (1992р)

•“Про захист від недобросовісної конкуренції” (1996 р)

•“Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” (1994р)

•“Про рекламу “ (1996 р)

•“Про стандартизацію” (2001р).

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

 

1.Дайте коротку характеристику концепцій маркетингу.

 

2.Поясніть суть управління маркетингу.

 

3.Що включає в себе стратегічний та операційний маркетинг?

 

4.Назвіть основні організаційнф форми маркетингу.

 

5.Яка нормативно-правова база регламентує маркетингову діяльність в Україні?
Тема: Маркетингова інформаційна система, її зміст.




Переглядів: 1028

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес укладання засновницьких документів передбачає | Маркетингові дослідження.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.