Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові дослідження

Якщо зовнішня і внутрішня інформація, яка систематично накопичується у МІС за допомогою моніторингу ринку, виявляється недостатньою, виникає потреба у проведенні спеціальних досліджень різних маркетингових проблем.

           
   
 
 
Визначення місткості ринку
 
   
АНАЛІЗ РИНКУ

 

 


ВНУТРІШНЄ ЗОВНІШНЄ

СЕРЕДОВИЩЕ СЕРЕДОВИЩЕ

 

                   
   
   
 
 
 
   
   
 

 

 
 

 

 

Процес маркетингового дослідження проходить у декілька етапів:

 

 

  1.ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ І ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕЙ ДОСЛІДЖЕННЯ  
  2.ЗБИРАННЯ І АНАЛІЗ ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ (“КАБІНЕТНІ” ДОСЛІДЖЕННЯ)  
  3.СКЛАДАННЯ ПЛАНУ ЗБИРАННЯ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ  
  4.ЗБИРАННЯ І АНАЛІЗ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ (“ПОЛЬОВІ” ДОСЛІДЖЕННЯ)  
5.ПІДГОТОВКА ТА ПОДАВАННЯ ЗВІТУ  

 

ЦІЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ:

–пошукові

–описові

–експериментальні

 

КАБІНЕТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВКЛЮЧАЮТЬ:

•вивчення фінансової, статистичної звітності;

•дані про збут;

•розрахунки клієнтів;

•дані попередніх досліджень;

•інформацію з періодами видань державних установ;

•комерційну інформацію, яку продаютькомерційні досліджувальні фірми.

 

План збирання первинної інформації складається з визначенням:

опитування

методу дослідженняспостереження

експеремент

 

випадковий відбір

принципів формування

вибіркине випадковий відбір

 

анкета – відкрита, закрита

знаряддя дослідженнямеханічні та електронні

пристрої

 

телефонне опитування

методу дослідженняпоштове опитування

особисте опитування

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

 

1.Поясніть значення інформації для здійснення маркетингу на підприємстві.

2.Які вимоги ставляться до маркетингової інформації?

3.Перелічіть джерела та види інформації. Коротко охарактеризуйте їх.

4.Що таке МІС? Вкажіть її складові.

5.Охарактеризуйте стадії проходження маркетингового дослідження.

6.Яку роль при зборі інформації відіграє анкета?
Тема:Споживчі ринки. Сегментація ринку.

 

ПЛАН

 

1.Сутність та значення сегментації ринку.

2.Принципи сегментації ринку.

3.Процес прийняття рішень щодо купівлі товару.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

Л.4 с. 101-110

Л.5 с.111-130

Л.10 с.201-208

Л.11 с.41-47

 

МІНІ ЛЕКСІКОН: споживчий ринок, ринкова сегментація, сегмент ринку, принципи сегментування, мотив, психологічні фактори, особистісні фактори, референтні групи, фактори ситуаційного впливу, вплив комплексу маркетингу.

 

 




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Недоліки Переваги | Сутність та значення сегментації ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.