МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІV. Методика навчання іноземної мови
1. Методика викладання іноземних мов як наука та її зв'язок з іншими науками. Методика навчання іноземних мов як наука, що вивчає цілі, зміст, методи і засоби навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі іноземної мови. Об'єктом методики викладання іноземних мов є навчання, а її предметом – метод навчання. Зв’язок методики з психологією, лінгвістикою, дидактикою.
2. Сучасні вимоги до кваліфікації вчителя іноземної мови. Кваліфікаційна характеристика - це перелік основних вимог до професійних якостей, знань і вмінь фахівця, необхідних для успішного виконання професійних обов’язків. Основні вимоги до теоретичної та практичної підготовки вчителя.
3. Урок – основна форма організації навчального процесу. Вимоги до уроку іноземної мови. Урок іноземної мови як основна організаційна оиниця навчального процесу є його частиною і водночас самостійною, цілісною ланкою. Вимоги: мовленнєва спрямованість уроку, комплексність, висока активніст розумово-мовленнєвої діяльності учнів,різноманітність форм роботи учнів, мотиваційне забезпечення навчальної діяльності,
4. Типи і структура уроків іноземної мови. Два типи уроків: 1-й - уроки, що спрямовані на формування навичок користування мовним матеріалом (фонетичним, лексичним, граматичним), тобто це уроки ознайомлення з новим мовним матеріалом та тренування з метою його використання в аудіюванні, говорінні, читанні та письмі; 2-й – це уроки, що спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь, тобто на уроках цього типу переважає практика в мовленнєвій діяльності. Структура уроку. Урок складається з 3 етапів:початок, основна та заключна частина уроку. Початок уроку – це організаційний момент та мовленнєва зарядка. Початок уроку виконує дві важливі функції: організацію класу до активної роботи на уроці та створення іншомовної атмосфери з метою переведення учнів на іншомовну мовленнєву діяльність. Мовленнєва зарядка найчастіше проводиться у формі бесіди з учнями, за певною ситуацією. Приводом для бесід може бути актуальна подія, новина тощо.
5. Система вправ для формування вмінь та навичок мовлення. Вправа - це спеціально організоване в навчальних умовах багаторазове виконання окремих операцій, дій або діяльності з метою оволодіння ними або їх удосконалення. 6. Контроль на уроках іноземної мови на початковому етапі навчання. Функції контролю: зворотного зв’язку, оціночна, навчальна, розвиваюча. Види контролю: поточний, рубіжний,підсумковий.
|
||||||||
|