У цьому посібнику надані значення опору датчика запалювання (обмотки датчика) і котушки запалювання, які, відповідно, можна перевірити за допомогою омметра. Якщо на свічці відсутній іскра, спочатку необхідно переконатися у справності свічки, потім слід почати вимірювання опору.
Насамперед зніміть мінусову клейму з акумулятора і ковпачок зі свічки запалювання. Відокремте роз'єм і заміряйте опору датчика запалювання (датчик «холу») між синьо-білим дротом і підходящим місцем заземлення (карт. №1). Якщо опір буде мати відхилення від 80-160 Ом, то обмотка датчика несправна.
При вимірі опору котушки запалювання слід заміряти опору як первинної, так і вторинної обмоток. Опір первинної обмотки змиритися між клемами низької напруги (карт. №2), а опору вторинної обмотки - між висновком високої напруги і клемою низької напруги (карт. №3). Опір первинної обмотки має бути 0,1-1,0 Ом, а вторинної - 3,0-4,0 кОм. Якщо це не так, необхідно провести заміну котушки запалювання.
Якщо ж ви проробили всі вищеописані заходи, а іскра раніше не з'явилася, несправність може полягати в блоці управління CDI. Все ж, перш ніж купувати новий блок, краще проконсультуватися в ремонтній майстерні, так як дана головна частина системи запалювання дорога. Ви, звичайно, і самі можете визначити несправність блоку CDI, якщо у кого-небудь з ваших знайомих є такий же скутер «АВМ» (з 4-х тактний двигуном), з якого можна запозичити на час блок управління, щоб перевірити, з'явитися чи іскра.