Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Персоналії

Ананьєв Борис Герасимович (1907–1972) — радянський психолог, автор фундаментальних творів у галузі чуттєвого сприйняття, психології спілкування, педагогічної психології. Розробив систему людинознавства, в якій були інтегровані дані різних наук про людину.

Басов Михайло Якович (1892–1931) — радянський психолог. Розробляв методи об'єктивного дослідження психічної діяльності. Відомий дослідженнями в галузі дитячої психології й педології.

Виготський Лев Семенович (1896–1934) – видатний радянський психолог, творець культурно-історичної концепції розвитку вищих психічних функцій.
Ельконін Даниїл Борисович (1904–1984) — радянський психолог. Створив оригінальну концепцію періодизації психічного розвитку в онтогенезі, розробив психологічну теорію гри, досліджував формування особистості дитини.

Еріксон Ерік Гомбургер (1902–1994) — американський психолог і психотерапевт, представник его-психології.

Запорожець Олександр Володимирович (1905–1981) — радянський психолог. Розробляв основи теорії діяльності в онтогенетичному аспекті. Досліджував процес формування емоцій і почуттів у дошкільників.

Зігмунд Фройд (1856–1939) — австрійський психолог, психіатр і невропатолог, засновник психоаналізу.

Кольберг Лоренц (1927–1987) — американський психолог, професор Гарвардського університету.

Леонтьєв Олексій Миколайович (1903–1973) — радянський психолог, який, спираючись на ідею культурно-історичної теорії, висунув і детально розробив загальнопсихологічну концепцію діяльності.

Маслоу Абрахам Гарольд (1908–1970) —американський психолог, один із засновників гуманістичної психології. Створив ієрархічну модель мотивації. Дав опис особливостей людей, що самоактуалізуються.

Піаже Жан (1896–1980) — швейцарський психолог, засновник Женевської школи генетичної психології та наукового напряму — генетичної епістемології. Автор концепції стадійного розвитку психіки дитини.

Роджерс Карл Ренсом (1902–1987) — американський психолог, один із засновників гуманістичної психології. Розробив недирективну психотерапію.

Рубінштейн Сергій Леонідович (1889–1960) – радянський психолог і філософ, один із творців діяльнісного підходу в психології, філософії й педагогіці.

Смирнов Анатолій Олександрович (1894–1980) — радянський психолог,спеціаліст у галузі психології пам'яті, а також загальної, вікової і педагогічної психології та історії психології.

Штерн Вільям (1871–1938) — німецький психолог, спеціаліст із генетичної, диференційної й загальної психології. Автор "теорії конвергенції" (двох факторів розвитку). Досліджував мовленевий і перцептивний розвиток дітей.

 




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Періодизація Г. Крайг (Крайг, 2003). | За розділами розрахункової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.