![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Людське життя у різних вимірахЖиття… Одне слово, а який глибокий зміст! У ньому сльози народження, перші невпевнені кроки, пізнання світу, розвиток і зрілість; розквіт і старіння, радість і смуток, кохання і зрада, любов і ненависть, біль і насолода; радість батьківства й одинокість, надія і розчарування, віра і зневіра, досягнення і втрати, злети і падіння, гідність і підлість, муки совісті і черствість душі, підлеглість і владність, різнобічна діяльність, сумніви і відчай, втрата фізичних сил і краси, старість і… останній подих. У кожному з попередніх слів і висловів закладено великий зміст цілісного людського земного життя. Людське життя багатогранне й різноманітне, наповнене смислом і безсенсовне, рутинне і творче, одноманітне й різнобічне, сіре і яскраве, духовно бідне й багате, щасливе і нещасне та ін. Людське життя минає ніби у двох світах – зовнішньому і внутрішньому. У зовнішньому світі людина має бути такою, якою її хоче бачити суспільство, сім’я, інші люди тощо. Від неї потребують праці, дотримання моральних і правових норм, відповідного стилю стосунків і спілкування та ін. У внутрішньому світі людина є тим, ким вона хоче бути, висуває такі вимоги до себе, які задовольняють її, робить те, що їй подобається й дає задоволення, грає ту роль, яку сама собі визначила. Внутрішній світ кожної особистості неповторний. Власне багатогранність життя виявляється в тому, що людина живе у суспільстві (суспільне життя), живе духовно (духовне життя), живе в політиці (політичне життя), живе у професії (професійне життя), живе у громаді (громадське життя), живе у сім’ї (сімейне життя), живе в економіці (економічне життя), живе сама в собі (особисте абоіндивідуальне життя). Усі ці «життя» людини є важливими для неї як суспільної істоти. І визначити, яке з них все-таки є головною, центральною ланкою, не так легко, оскільки це залежить також від того, чого хоче сама особистість і чого вона домагається в житті, яку мету поставила перед собою, що дає їй задоволення і т. ін. Безумовно, у суспільному, економічному, політичному, духовному, професійному, громадському і сімейному житті людина більшою чи меншою мірою втілює щось особистісне, наприклад, хоче бути відомою, найкращим спеціалістом, заробляти більше грошей, самореалізуватися, жити у стабільному суспільстві, мати дітей і отримувати задоволення від їхнього виховання, розвитку та ін. Тому можна також говорити про її особистісне життя у зовнішньому середовищі. Однак особисте життя відрізняється від особистісного життя. Для людини частина її внутрішнього світу, яка має назву «Я – для справжнього себе» і яка відгороджена від суспільства, економіки, політики, громади, сім’ї, професії та навіть релігії (як чинника духовності), а також від усіх інших людей і є дуже важливою (а можливо, і найважливішою) становить особисте життя. За таке припущення за радянського часу нас суворо критикували б, оскільки тоді особистість мала служити не собі, не своєму «Я», а людям, радянському народові. Її особисте життя було визначено Кодексом будівника комунізму, а помисли мали бути спрямовані на те, щоб залишити свій «слід» на землі. Радянська влада за допомогою відповідної ідеології розчинила особисте життя людини у так званих «великих ідеях» і «смислах» – «служіння народові», «ударних новобудовах», «підняття цілини» і загалом розбудові комунізму. Справжній внутрішній світ людини здебільшого прихований від людей. Це її недоторкана територія, входити на яку заборонено навіть найближчим людям. Особисте життя людини – така її активність, яка спрямована на самого себе, реалізацію своїх внутрішніх потягів і бажань, що дає їй задоволення. Особисте життя людини – це та частина її земного буття, яку вона здійснює за своїм вибором і бажанням, лише для себе, для задоволення своїх особистих потреб у сексі, дружбі, фантазіях, хобі, свободі від суспільства, громади, релігії, сім’ї та ін. Особисте життя містить: – інтимно-сексуальні та інтимно-чуттєві стосунки; – хобі; – дружбу за власним вибором; – свободу від суспільства, політики, громадян, релігії, сім’ї та інших чинників зовнішнього світу; – мрії (фантазії). Принципи особистого життя: – роблю і чиню як хочу; – роблю що заманеться; – вільний в ідеології і виборів друзів; – роблю все, що хочу; – дружу з тим, з ким хочу; – роблю все, що дає мені задоволення.
|
||||||||
|