МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Історія педагогіки
Тема 7. ВИДАТНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГ В.А.СУХОМЛИНСКИЙ
Мета: вивчити педагогічну систему В.А.Сухомлинського, її гуманістичний і демократичний характер, сформулювати основні характеристики морально-етичної системи і їх конкретний вираз в організації педагогічного процесу; показати дбайливе відношення В.А.Сухомлинського до дитини, принципи розвитку феноменів її духовного і інтелектуального життя, прослідкувати зв'язок внутрішнього світу дитини з практичною діяльністю, що ускладнюється, і принципи її організації. Основні поняття: мета виховання, що виховує навчання, духовна чуйність, культура відчуттів, етична освіта, естетичне виховання, доброта, працьовитість, трудова культура, система трудового виховання, культурні цінності, духовні блага, сімейно-шкільне виховання, обов’язок, гідність, честь, совість, скромність, думання, безкорисливість, людяність вчителя, батьківська педагогіка, культ матері, праця душі, цілеполагання, краса.
План 1. Життя і педагогічна діяльність В.А.Сухомлинського. Морально-етичні і народні основи його педагогіки. 2. Шляхи вдосконалення змісту освіти і забезпечення "радості розумової праці" учнів. 3. Взаємозв'язок етичного, трудового і естетичного виховання в педагогічній теорії і практиці В.А.Сухомлинського. 4. Проблеми громадянського виховання і формування творчої особистості в педагогічній спадщині В.А.Сухомлинського. 5. В.А.Сухомлинський про «мудру владу колективу». 6. Зв'язок шкільного і сімейного виховання в педагогічній теорії і практиці В.А.Сухомлинського. Теми рефератів 1. Система трудового виховання В.А.Сухомлинського. 2. Система естетичного виховання В.А.Сухомлинського. 3. "Як живий з живими кажучи..." /Пряме звернення В.А. Сухомлинського до молоді в його книгах.
|
||||||||
|