Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ ДИПЛОНОЇ РОБОТИ

Ministry of Education and Science of Ukraine

Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University

 

Department________________________________

 

STYLISTIC SPECIFICITY

OF ENGLISH NEWSPAPER EDITORIALS

 

Graduation Paper

by Romanenko Y.

student of the Department

of Foreign Philology

5 E/T group

Scientific Adviser:

Assistant Professor

Glotova O.V.

Reviewer:

Assistant Professor

Perlova V.V.

Kharkiv-2010

 

Міністерство освіти і науки України

Харківський національний педагогічний університет

імені Г. С. Сковороди

Кафедра_____________________________________

 

Дипломна робота

____________________________________________________

Назва

Виконавець:

студент 5 курсу

групи ________

факультету іноземної

філології

________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

 

Науковий керівник:

________________________

(науковий ступінь, посада)

________________________

(прізвище та ініціали)

 

Рецензент:

________________________

(науковий ступінь, посада)

________________________

(прізвище та ініціали)

 

Харків-2015

 

Міністерство освіти і науки України

Харківський національний педагогічний університет

імені Г. С. Сковороди

Кафедра_____________________________________

 

Курсова робота

____________________________________________________

Назва

Виконавець:

студент 5 курсу

групи ________

факультету іноземної

філології

________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

 

Науковий керівник:

________________________

(науковий ступінь, посада)

________________________

(прізвище та ініціали)

 

Харків-2015

 

Додаток Б

ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕНЯ „ЗМІСТУ"

ЗМІСТ


ВСТУП………………………………………………………………………………………. З

РОЗДІЛ І

Граматична категорія стану та її відображення в рівневій структурі

мови.................................................................................................. …………………………..7

1.1 Теоретичні засади дослідження категорії стану..................... …………………………..7

1.1.1 Проблема виділення категорії стану у сучасній лінгвістичній
літературі……………………………………………………………………………………….7

1.1.2 Місце категорії стану серед інших категорій дієслова....... …………………………..11

1.1.3 Співвідношення понять стан і дієслова та їх система........ …………………………..14

1.2 Порівняльна характеристика системи станів в англійській та
японській мовах............................................. ……………………………………………………. 18

1.2.1 Активний стан в англійській та японській мовах………………………………….........18

1.2.2 Пасивний стан в англійській та японській мовах………………………………………23

1.2.3 Стан та перехідність в англійській та японській мовах………………………………..28

РОЗДІЛ II

Особливості використання дієслів у активному і пасивному стані у поезії М. Басьо та їх відтворення в англійському перекладі…………………………………………………31

2.1 Стилістичні характеристики поезії М. Басьо……………………………………………..31

2.2 Особливості вживання дієслів у активному стані у віршах
японського поета та їх переклад англійською мовою……………………………………….36

2.3 Особливості вживання дієслів у пасивному стані у віршах М. Басьо та їх переклад на англійську мову……………………………………………………………………………….43

РОЗДІЛ III

Навчання студентів мовних ВНЗ системі станів у японській мові як другій

Іноземній……………………………………………………………………………………….52

3.1 Формування граматичної компетенції студентів мовних ВНЗ……………………………52

3.2Система вправ для навчання системі станів японського дієслова з
урахуванням першої іноземної (англійської) мови……………………………………………56

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………………….62

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………..65

ДОДАТКИ…………………………………………………………………………………….72

 

CONTENT

INTRODUCTION ……………………………………………………………………………… 3

PART 1

Linguistic means of time expression …………………………………………………………. 8

1.1 The grammatical category of tense and means of its expression ………………………………... 8

1.2 Lexical means of time correlation …………………………………………………………... 17

1.3 Syntactic means of time expression……………………………………………………….......26

PART 2

Syntactic means of time expression in Modern English literature of different genres ……………………………………………………………………………………………...34

2.1 Syntactic means of time expression in novels (on the material of the novel "An Unofficial Rose" by
I. Murdoch) ……………………………………………………………………………………………34

2.2 Syntactic means of time expression in pamphlets…………………………..…………………43

PART 3

Methodological recommendations on teaching syntactic means of time expression in senior forms of secondary school……………………………………………………………………….52

3.1 Developing grammatical competence of senior school students………………………………...52

3.2 Activities for mastering syntactic means of time expression …………………………………..57

CONCLUSION…………………………………………………………………………………68

LIST OF LITERATURE …………………………………………………………….………..72

APPENDICES…………………………………………………………………………………..78




Переглядів: 219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | НАЙБІЛЬШ УЖИВАНІ КОНСТРУКЦІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ НАУКОВОГО СТИЛЮ (ПРИ ЗАХИСТІ ДИПЛОМНОЇ АБО КУРСОВОЇ РОБОТИ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.