МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ ДИПЛОНОЇ РОБОТИMinistry of Education and Science of Ukraine Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Department________________________________
STYLISTIC SPECIFICITY OF ENGLISH NEWSPAPER EDITORIALS
Graduation Paper by Romanenko Y. student of the Department of Foreign Philology 5 E/T group Scientific Adviser: Assistant Professor Glotova O.V. Reviewer: Assistant Professor Perlova V.V. Kharkiv-2010
Міністерство освіти і науки України Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди Кафедра_____________________________________
Дипломна робота ____________________________________________________ Назва Виконавець: студент 5 курсу групи ________ факультету іноземної філології ________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Науковий керівник: ________________________ (науковий ступінь, посада) ________________________ (прізвище та ініціали)
Рецензент: ________________________ (науковий ступінь, посада) ________________________ (прізвище та ініціали)
Харків-2015
Міністерство освіти і науки України Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди Кафедра_____________________________________
Курсова робота ____________________________________________________ Назва Виконавець: студент 5 курсу групи ________ факультету іноземної філології ________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Науковий керівник: ________________________ (науковий ступінь, посада) ________________________ (прізвище та ініціали)
Харків-2015
Додаток Б ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕНЯ „ЗМІСТУ" ЗМІСТ
РОЗДІЛ І Граматична категорія стану та її відображення в рівневій структурі мови.................................................................................................. …………………………..7 1.1 Теоретичні засади дослідження категорії стану..................... …………………………..7 1.1.1 Проблема виділення категорії стану у сучасній лінгвістичній 1.1.2 Місце категорії стану серед інших категорій дієслова....... …………………………..11 1.1.3 Співвідношення понять стан і дієслова та їх система........ …………………………..14 1.2 Порівняльна характеристика системи станів в англійській та 1.2.1 Активний стан в англійській та японській мовах………………………………….........18 1.2.2 Пасивний стан в англійській та японській мовах………………………………………23 1.2.3 Стан та перехідність в англійській та японській мовах………………………………..28 РОЗДІЛ II Особливості використання дієслів у активному і пасивному стані у поезії М. Басьо та їх відтворення в англійському перекладі…………………………………………………31 2.1 Стилістичні характеристики поезії М. Басьо……………………………………………..31 2.2 Особливості вживання дієслів у активному стані у віршах 2.3 Особливості вживання дієслів у пасивному стані у віршах М. Басьо та їх переклад на англійську мову……………………………………………………………………………….43 РОЗДІЛ III Навчання студентів мовних ВНЗ системі станів у японській мові як другій Іноземній……………………………………………………………………………………….52 3.1 Формування граматичної компетенції студентів мовних ВНЗ……………………………52 3.2Система вправ для навчання системі станів японського дієслова з ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………………….62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………..65 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………………….72
CONTENT INTRODUCTION ……………………………………………………………………………… 3 PART 1 Linguistic means of time expression …………………………………………………………. 8 1.1 The grammatical category of tense and means of its expression ………………………………... 8 1.2 Lexical means of time correlation …………………………………………………………... 17 1.3 Syntactic means of time expression……………………………………………………….......26 PART 2 Syntactic means of time expression in Modern English literature of different genres ……………………………………………………………………………………………...34 2.1 Syntactic means of time expression in novels (on the material of the novel "An Unofficial Rose" by 2.2 Syntactic means of time expression in pamphlets…………………………..…………………43 PART 3 Methodological recommendations on teaching syntactic means of time expression in senior forms of secondary school……………………………………………………………………….52 3.1 Developing grammatical competence of senior school students………………………………...52 3.2 Activities for mastering syntactic means of time expression …………………………………..57 CONCLUSION…………………………………………………………………………………68 LIST OF LITERATURE …………………………………………………………….………..72 APPENDICES…………………………………………………………………………………..78
|
||||||||
|